Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-20@00:53:31 GMT

نگاهی به تمامی برندگان جایزه پای طلایی

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۰۴۹۷

نگاهی به تمامی برندگان جایزه پای طلایی

طرفداری - لوکا مودریچ هفدهمین بازیکنی است که موفق شد جایزه موسوم به پای طلایی (Goldenfoot) را تصاحب نماید.

طرفداری - جايزه بين‌المللی گلدن فوت، جايزه‌ای است كه از سال 2003، هر سال به يك بازيكن كه در طول دوران فوتبالی​اش در هر دو سطح ملی و باشگاهی نتايج درخشانی كسب كرده باشد و از طرفی حداقل 29 سال سن داشته باشد تعلق می​گيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شخصيت والا، اعتماد و احترام مردم و كارشناسان به آن​ها از جمله ديگر شرايط انتخاب می​باشد. هر سال 10 نامزد از سوی هيئت منصفه انتخاب شده و مردم و كارشناسان از سراسر جهان در اين رأی‌گيری شركت كرده تا شايسته‌ترين فرد را انتخاب كنند. البته در طول برگزاری اين مراسم به تعدادی از اسطوره‌های پيشين هم جوايزی تعلق می‌گيرد.

لازم به ذکر است، هر بازیکن تنها می‌تواند یک بار در طول دوران ورزشی خود به این عنوان دست یابد و بازیکنان فاتح پای طلایی دیگر حق شرکت در این رقابت را ندارند!‌

تمامی برندگان جایزه پای طلایی سال برنده جایزه 2003 روبرتو باجو (ايتاليا) 2004 پاول ندود (جمهوری چک) 2005 آندری شوچنكو (اوكراين) 2006 رونالدو (برزيل) 2007 الساندرو دل پيرو (ايتاليا) 2008 روبرتو كارلوس (برزيل) 2009 رونالدينيو (برزيل) 2010 فرانچسكو توتی (ايتاليا) 2011 رايان گيگز (ولز) 2012 زلاتان ابراهیموویچ (سوئد) 2013 دیدیه دروگبا (ساحل عاج) 2014 آندرس اینیستا (اسپانیا) 2015 ساموئل اتوئو (کامرون) 2016 جانلوییجی بوفون (ایتالیا) 2017 ایکر کاسیاس (اسپانیا) 2018 ادینسون کاوانی (اروگوئه) 2019 لوکا مودریچ (کرواسی)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۰۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت!

 اسطوره تیم ملی فوتبال برزیل نام خود را به عنوان بازیکن در فهرست تیمی در ریودوژانیرو، ثبت کرد!

به گزارش ایرنا، روماریو، اسطوره ۵۸ ساله سلسائو نام خود را در فهرست بازیکنان باشگاه اف‌سی آمریکا که ریاست آن را برعهده داشت، ثبت کرد.

هیات مدیره باشگاه اف‌سی آمریکا دیروز با استعفای وی از سمت ریاست این باشگاه موافقت کرد و مرد برزیلی که به همراه سلسائو در جام جهانی ۱۹۴ قهرمان شد، حالا به عنوان بازیکن در اختیار سرمربی این تیم دسته دومی آمریکای جنوبی است.

هنوز مشخص نیست که آیا روماریو تمایل به بازی برای این تیم را دارد. او گفته است که در هیچکدام از بازی‌های لیگ حضور نخواهد داشت اما تاکید کرد که قصد دارد با پسرش، رومارینیو که در پست مهاجم بازی می‌کند، همبازی شود. رومارینیو به‌تازگی به این باشگاه پیوسته است.

وی در پیامی در اینستاگرام خطاب به هواداران این تیم نوشت: «قرار نیست در لیگ بازی کنم و صرفا چند بازی در کنار تیم خواهم بود تا یکی دیگر از رویاهایم که بازی کردن در کنار پسرم است را به حقیقت تبدیل کنم. نظرتان چیست؟»

روماریو آخرین بازی رسمی خود را نوامبر ۲۰۰۹ در همین تیم که باشگاه محبوب پدرش، اِدِور بود، انجام داد. او از سال ۲۰۰۹ ریاست این باشگاه را برعهده داشت. مرد برزیلی در سال ۱۹۹۴ پس از کمک به برزیل در مسیر قهرمانی در جام جهانی آمریکا، عنوان بهترین بازیکن سال فیفا را از آن خود کرد. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پاسخ پله به متلک روماریو روماریو به پله: خفه شو!

دیگر خبرها

  • قائمشهر حتی از برزیل هم امتیاز می‌خواهد
  • ترور ناکام یک نفر در برزیل + فیلم
  • میکا ریچاردز و پیش بینی کاملا اشتباه از برندگان مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا! / فیلم
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • طلایی پوشان فاتح شهرآورد نصف جهان
  • اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت!
  • رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • جایزه نقدی المپیک زیر سوال رفت!
  • مخالفت با پرداخت جایزه نقدی به برندگان المپیک
  • بمب سابق پرسپولیس می‌خواهد تعویض طلایی باشد