Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی عصر دیروز و به صورت سر زده از گمرک فرودگاه بین المللی امام خمینی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی عصر دیروز (۲۱ آبان) و به صورت سر زده از گمرک فرودگاه بین المللی امام خمینی بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر خجسته

 که  او را در این بازدید تعدادی از کارشناسان کمیسیون اصل نود  همراهی می کردند, از مراحل مختلف ترخیص کالا و انبار های محصولات دارویی،گوشت و کالا های تجاری گمرک بازدید  و به صورت تصادفی تعدادی از کامیون های ترخیص شده از گمرک بازرسی کرد.

بر اساس این گزارش قرار است این بازدید های سر زده به صورت مستمر ادامه پیدا کند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت مسجد مسجد مسجد خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد رفسنجان کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس فرودگاه امام فرودگاه امام خمینی ره گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۰۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف بیش از ۲۲ تن کود شیمیایی ساخت اسرائیل

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف ۲۲ تُن و ۱۰۴ کیلوگرم کود شیمیایی ساخت رژیم جعلی صهیونیستی در مرز بازرگان خبر داد.

به گزارش صدا و سیما، سردار رضا بنی اسدی فر گفت: یک دستگاه کامیون تریلر از یکی از کشور‌های همسایه غربی به منظور ترانزیت کالا از خاک جمهوری اسلامی ایران به مقصد کشوری وارد گمرک مرزی بازرگان می‌شود.

این مقام انتظامی افزود: کالای خودروی مذکور توسط یکی از شرکت‌های داخلی بعنوان کود شیمیایی به گمرک اظهار کالا شده بود.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی گفت: در بررسی‌های اسنادی مشخص شد که کود شیمیایی از نوع نیترات پتاسیم و با مارک "HAIFA" محصول و ساخت رژیم جعلی صهیونستی (اسرائیل) است.

سردار بنی اسدی فر با اشاره به اینکه با بررسی اسناد و تطبیق آن با قوانین و به استناد آیین نامه اجرایی ماده ۹ قانون مقررات صادرات و واردات، هرگونه معامله تجاری با رژیم اشغالگر قدس ممنوع است، افزود: ماده ۱۱۳ قانون امور گمرکی این محموله را قاچاق تلقی کرد و با هماهنگی انجام گرفته با مرجع قضایی خودرو و کالا توقیف و برای سیر مراحل قانونی پرونده قضایی تشکیل شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مراقب میوه‌های آلوده باشید مرگ خاموش با مصرف بي‌رويه كود شيميايي!

دیگر خبرها

  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا
  • رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس بیان کرد؛ نمره ضعیف کشور در برخی شاخص های محیط زیستی
  • بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم
  • (ویدئو) بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا
  • توقیف بیش از ۲۲ تن کود شیمیایی ساخت اسرائیل
  • ۱۹۰هزارتن کالا از گمرک ریلی رازی به خارج از کشور ترانزیت شد
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه