Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@08:24:41 GMT

قم میزبان جشنواره فیلم کوتاه تهران شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۰۵۱۳

قم میزبان جشنواره فیلم کوتاه تهران شد

رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از اکران همزمان آثار سی‌وششمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد کاظم رضوانی با اشاره به برگزاری سی‌ و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، گفت: بخشی از فیلم‌های این جشنواره در قالب فیلم مستند، فیلم تجربی و فیلم داستانی در استان قم اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از مهم‌ترین جشنواره‌های فیلم کوتاه ایران و منطقه محسوب می شود و از اعتبار بالایی در نزد فیلمسازان برخوردار است.

 

رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: با توجه به سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر اینکه ایران فقط تهران نیست، امسال نیز برای دومین سال متوالی، فیلم‌های جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در قم نیز به روی پرده می‌رود.

 

رضوانی تصریح کرد: سیاست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در سالیان اخیر تلاش برای اکران همزمان فیلم‌های جشنواره‌های سینمایی در استان بوده و در این راستا نیز در سال جاری علاوه بر برگزاری جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین، فیلم‌های جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان اصفهان نیز در قم به روی پرده رفت.  

 

وی ادامه داد: آثار سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینمای مستند ایران با عنوان «سینما حقیقت» و سی‌وهشتمین جشنواره «فیلم فجر» همزمان با تهران در استان قم نیز اکران خواهد شد و جشنواره فیلمنامه نویسی «هشت نوشت» نیز به میزبانی استان تا پایان سال برگزار می‌شود. 

 

وی افزود: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با هدف رشد فیلمسازی، تربیت علاقه‌مندان به سینما و تسهیل تماشای همزمان آثار جشنواره‌های سینمایی کشور برای علاقه‌مندان به سینما در استان،  تلاش خود را در راستای برگزاری همزمان جشنواره‌های سینمایی در قم خواهد کرد.

 

رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خاطرنشان کرد: آثار سی‌وششمین جشنواره فیلم کوتاه تهران با همکاری انجمن سینمای جوانان قم در روزهای سه‌شنبه 21 آبان و چهارشنبه 22 آبان در سه سانس 15، 17 و 19 در سینمای آوینه اکران خواهد شد.

  

        

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت مسجد وحدت اصفهان کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد هفته کتاب و کتابخوانی رفسنجان فیلم کوتاه جشنواره فیلم کوتاه تهران فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۰۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سرگزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: این طرح از مدت چهار ماه گذشته با هدف شناسایی افراد مستعد و برتر در رشته‌های هنری داستان، شعر، نمایش و موسیقی در از مدارس شمال استان آغاز شده است.
وی افزود: در اجرای این طرح تعداد صدنفر دانش آموز برتر و علاقمند در رشته‌های هنری داستان، شعر، نمایش و موسیقی شناسایی خواهند شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: این طرح استعدادیابی رشته‌های هنری در جنوب و مرکز استان نیز اجرا خواهد شد و افراد علاقمند و برتر شناسایی و آموزش خواهند دید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد