Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@14:05:58 GMT

رونالدینیو به بارسلونا برگشت

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۰۶۵۹

رونالدینیو به بارسلونا برگشت

ستاره برزیلی پیشین تیم فوتبال بارسلونا به صورت رسمی همکاری‌اش با این باشگاه را از سر گرفت. ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، رونالدینیو یکی از مهمترین بازیکنان تاریخ تیم فوتبال بارسلونا، بار دیگر به جمع اعضای این باشگاه ملحق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر را خود او با انتشار یک پیام در صفحه شخصی‌اش در اینتساگرام منتشر کرد کرد، پیامی که در آن عکسی از ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل در کنار برادر و مدیربرنامه‌هایش روبرتو دیده می‌شود.

رونالدینیو در این پیام نوشته است: من به خانه برگشتم و بابت این همه محبت و احترام خدا را شکر می‌کنم. اینجا همیشه انرژی فوق‌العاده‌ای دارد. یک ملاقات با رئیس باشگاه و به صورت خلاصه آغاز یک دوره جدید را اعلام می‌کنیم.

ماه فوریه سال 2017 بود که باشگاه بارسلونا از بازگشت رونالدینیو به نوکمپ برای ایفای نقش سفیر و نماینده این باشگاه در حوزه‌ها و رویدادهای مختلف در سال‌های آتی خبر داد.

راکیتیچ: در بارسلونا غمگینم مثل دختربچه‌ای که عروسکش را از او گرفته‌اند

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال اسپانیا بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال اسپانیا بارسلونا فوتبال اسپانیا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۰۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی

به گزارش "ورزش سه"، راوی که چند ماه قبل اعلام کرده بود قصد دارد در پایان فصل جاری نیمکت بارسلونا را ترک کند نظرشو درباره این تصمیم تغییر داده است و قصد دارد در فصل آینده هم هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد.

مدیران بارسلونا شب گذشته جلسه ویژه‌ای با حضور سرمربی فعلی این تیم برگزار کردند و در نهایت تصمیم بر این شد که او تا پایان مهلت قراردادش در تابستان ۲۰۲۵ به حضور روی نیمکت این تیم ادامه دهد و هدایت بارسا در فصل آینده را هم بر عهده داشته باشد.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی پیش از این اعلام کرده بودند که مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا هر طور شده ژاوی را از تصمیمی که گرفته منصرف کنند. هرچند روی شرط‌هایی که این مربی برای ادامه حضور در بارسا داشت هم تاکید شده بود.

روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که ژاوی از مدیران بارسا خواسته که بهترین بازیکنانش را در فصل آینده هم حفظ کند و علاوه بر این خریدهایی را هم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی انجام دهند. بازیکنی که او علاقه بسیاری به جذبش دارد برناردو سیلوا است.

گفته می‌شود که این ستاره منچستر سیتی هم علاقه زیادی به حضور در بارسلونا و بازی تحت هدایت ژاوی دارد و انتظار می‌رود که در پنجره تابستانی پیش رو به لالیگا منتقل شود.

دیگر خبرها

  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • پیام اعتراضی هوادار بارسلونا پس از ماندن ژاوی: یک مرد باید سر حرفش بماند + عکس
  • ستاره از یاد رفته والیبال ایران با توپ پر برگشت
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • کودک ربوده شده به خانه برگشت
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت
  • اوسمار و نزدیکی جغرافیایی به رونالدینیو!