Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران گفت: شیوه‌نامه انتقال اعضای هیات علمی به دانشگاه مازندران با هدف جذب و شفافیت و قانون‌مندی در فرآیند بررسی درخواست انتقال، تهیه و تصویب شد.

محمدحسین فاطمی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از تهیه و تصویب شیوه‌نامه انتقال اعضای هیئت علمی به دانشگاه مازندران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فاطمی ضمن اعلام این خبر، هدف از تهیه و تصویب این شیوه‌نامه در هیات اجرایی جذب دانشگاه مازندران ایجاد روال یکسان، شفافیت و قانون‌مندی در فرآیند بررسی درخواست انتقال اعضای هیات علمی سایر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به دانشگاه مازندران عنوان کرد.

 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با تاکید بر این نکته که بر اساس این شیوه‌نامه، متقاضیان انتقال باید هیات علمی رسمی آزمایشی یا رسمی قطعی با حداکثر ۴۵ سال بوده و در مرتبه استادی یا دانشیاری باشند، بالاتر یا هم‌سطح بودن محل کار متقاضیان انتقال از دانشگاه مازندران، گذراندن حداکثر ۱۵ سال از سنوات خدمت ایشان، دارا بودن حداقل ۲۰ مقاله علمی پژوهشی در ده سال اخیر توسط متقاضیان انتقال در مرتبه دانشیاری در رشته‌های علوم انسانی که لااقل ۵ مورد آن دارای نمایه ISI یا SCOPUS باشند، دارا بودن حداقل ۲۰ مقاله ISI در رشته‌های فنی-مهندسی و علوم پایه که دست کم ۵ مورد آن Q۱ بوده و دارای شاخص H. بزرگتر از ۸ در SCOPUS باشند را از دیگر شرایط مندرج در این شیوه‌نامه عنوان کرد.

 

یادآور می‌شود: این شیوه‌نامه در ۴ بند، ۷ ماده و ۷ تبصره در تاریخ ۱۸ آبان‌ماه ۱۳۹۸ به تصویب رسیده و در سایت دفتر هیات اجرایی جذب دانشگاه قابل دست‌یابی می‌باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه مازندران اعضای هیات علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۰۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیئت دولت در جمع خبرنگاران

اعضای هیئت دولت صبح امروز با حضور در جمع خبرنگاران به سؤالات آنان پاسخ دادند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3059993 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها اصلاح شد
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • توضیحات وزیر علوم درباره طرح پژوهانه ورتبه بندی اساتید دانشگاه‌ها
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیأت علمی دانشگاه ها اصلاح شد
  • خبر مهم برای حقوق بگیران؛ آیین نامه حقوق و دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • خبر مهم برای حقوق بگیران؛ آیین‌نامه دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • اعضای هیئت دولت در جمع خبرنگاران
  • منظور: آیین نامه حقوق و دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • ۲۲ هزار بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در مازندران