Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

هادی شکوری در حاشیه کنفرانس فوتبال کلینیک گفت: سومین دوره فوتبال کلینیک است که برگزار می‌شود و ایران میزبان این دوره خوب است؛ امیدوارم بتوانیم پیوند خوبی را بین دانشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال برقرار کنیم.

به گزارش فارس وی درباره دیدار تیم ملی فوتبال مقابل عراق گفت: فردا دیدار حساسی با عراق داریم که از تمام مردم و اهالی رسانه‌ها می‌خواهیم در این مدت باقیمانده از تیم ملی حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حمایت و انرژی مثبتی که از سمت مردم به تیم ملی ارسال می‌شود می‌تواند تاثیرگذار باشد.

شکوری ادامه داد: بازی بسیاری سختی خواهد بود؛ همواره عراق رقیب سرسختی برای ما بوده است، اما ما هم 8 سال است در رنکینگ، تیم اول آسیا هستیم. بازی سختی است که امیدواریم بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم و در ادامه مسیر موفق باشیم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره اخبار رسانه‌های بلژیکی مبنی بر تهدید ویلموتس به فسخ قراردادش و ادامه همکاری بعد از دریافت پولش گفت:‌ ان شالله شفاف سازی می‌شود، اما نه حرفه ای و نه منطقی است که 24 ساعت قبل از دیدار حساس با عراق در این خصوص صحبت کنیم. اگر اجازه بدهید بعد از این بازی وقت داریم صحبت کنیم. بازی بعدی ما 4 - 5 ماه بعد است؛ بازی حساس و مهمی داریم که در این مدت باید از تیم ملی حمایت کنیم تا نتیجه بگیرد. همه با پیروزی این تیم خوشحال و با باخت آن ناراحت می‌شوند در این باره فدراسیون رسما اعلام موضع کرده است و نیازی نیست در این فاصله مجددا صحبت کنیم.

شکوری در پاسخ به این سوال که از سوی وزارت ورزش خواسته شده در قرارداد ویلموتش تجدید نظر شود، گفت: عرض کردم 24 ساعت به بازی حساس با عراق زمان داریم، زمان برای شفاف سازی است بعد از این بازی یک کنفرانس خبری خواهیم گذاشت و شفاف سازی خواهیم کرد، اما در این برهه حساس صحبت کردن حرفه ای نیست.

وی در خصوص اختلاف درباره برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان تهران گفت: ارتباط خوبی با گل محمدی داریم انتخابات بزودی برگزار و تاریخ به زودی اعلام خواهد شد. سعی می‌کنیم در کم ترین زمان و با شرایط قانونی انتخابات را برگزار کنیم.

شکوری در خصوص برنامه تیم ملی گفت: ما هفته بعد استراحت داریم و تمام تیم‌های آسیایی بازی دارند. برگزاری دیدار دوستانه در چنین شرایطی سخت است اما ما همچنان در حال رایزنی هستیم 2 - 3 بازی هماهنگ شده بود، اما بدلیل تحریم‌هایی که هستیم نتوانستیم اجرایی کنیم. بازی با برزیل نهایی شده بود، اما می‌دانید برزیل یک و نیم میلیون دلار پول می‌خواست در این شرایط اقتصادی با یک حساب کتاب ساده مشخص می‌شود که پرداخت این مبلغ برای برگزاری یک بازی دوستانه منطقی نیست. همین مبلغ را برزیل بابت بازی دوستانه با کره دریافت خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این شرایط بازی با تیم‌های بزرگ سخت خواهد بود اما چند بازی خوب را هماهنگ کرده ایم و بزودی اعلام خواهیم کرد. منتظر نهایی شدن تیم‌ها هستیم و با توجه به هزینه های بالای پرواز و برگزاری مسابقه سعی می کنیم برنامه ریزی کنیم.

شکوری درباره دستمزد مربیان پایه گفت: بعد از بازی با عراق یک کنفرانس خبری خواهیم گذاشت و در مورد تمام مسائل توضیح خواهیم داد.

وی در پاسخ به این سوال که بازیکنان ما در چندین بازی قبل به دلیل عصبانیت متضرر شدند آیا در این خصوص برای ادامه مسابقات توجیه شده اند؟ گفت: ماهیت فوتبال جنگیدن و درگیری است اما بازیکنان ما حرفه‌ای هستند. در هیچ دوره‌ای این تعداد لژیونر نداشتیم؛ فکر می‌کنم تیم در شرایط خوبی است و یک تیم کاملا حرفه‌ای داریم و امیدواریم در ادامه راه نتایج خوبی کسب کنیم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال قرار داد برزیل بازی دوستانه ایران صراط عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۰۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بزرگ دلالان فوتبال ایران در راه است!

با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر یکی از نگرانی‌های هواداران تیم‌ها مربوط به پایان قرارداد برخی ستاره‌ها و بازیکنان تاثیرگذار تیم‌شان است.

به گزارش مشرق، با توجه به اینکه باشگاه‌ها معمولا در هفته‌های پایانی از فصل بیشتر درگیر کورس قهرمانی یا سقوط نکردن و یا بهتر کردن موقعیت خود در جدول هستند کمتر به سراغ تمدید با بازیکنان خود می‌روند که همین موضوع باعث می‌شود فصل نقل و انتقالات در فوتبال ایران بسیار شلوغ و پرسروصدا باشد.

قراردادهای کوتاه‌مدت در بیشتر باشگاه‌ها باعث می‌شود در هر پنجره نقل و انتقالاتی شاهد جابه‌جایی‌های بسیار زیادی باشیم که به کیفیت لیگ لطمه زیادی می‌زند. در شرایط کنونی شاید تنها تیم بزرگی که از این لحاظ می‌تواند تا حد زیادی خیالش راحت باشد سپاهان است، چراکه آنها مدعی‌اند در انتهای فصل تنها قرارداد محمد کریمی و میلاد زکی‌پور به پایان می‌رسد و سایر ستاره‌های این تیم برای فصل بعد قرارداد دارند. این در حالی است که شرایط برای سرخابی‌ها و همچنین تراکتور اصلا مساعد نیست و هر سه تیم بیش از ۱۰ بازیکن دارند که در صورت نیاز باید با آنها پای میز مذاکره بنشینند.

در این میان شرایط تراکتور شاید سخت‌تر باشد، چراکه این تیم که معمولا تغییرات زیادی در پنجره‌های نقل و انتقالاتی دارد ۱۴ بازیکن دارد که روزهای پایانی قراردادشان نزدیک است و به‌جز مهدی عبدی که به‌صورت قرضی راهی این تیم شده، محمد نادری، صفا هادی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، مهدی شیری، احسان مرادیان، سیدمحمد حسینی، میلاد کر، محمد آقاجانپور، سعید کریم‌آذر، بهزاد سلامی، محمد قنبری و امیر ابراهیم‌زاده نفراتی هستند که ممکن است در انتهای فصل با پایان قراردادشان از این تیم جدا شوند.

برای استقلال هم روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، جعفر سلمانی، صالح حردانی، امید حامدی‌فر، محمدحسین زواره‌ای، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، آرمان رمضانی، پیمان بابایی،  نیک‌نفس و امیرعلی صادقی نفراتی هستند که مدیریت باشگاه باید به فکر تمدید قرارداد با آنها باشد که شاید در این میان چشمی مهم‌ترین بازیکنی است که باید آبی‌ها به فکر تمدید با او باشند.

در ترکیب پرسپولیس هم نفرات نامدار زیادی هستند که رضا درویش پس از گرفتن نظر اوسمار باید به سراغ تمدید با آنها برود که در صدر آنها شاید مهدی ترابی و همچنین  پورعلی‌گنجی که البته فعلا مصدوم است قرار دارند. در فهرست ۱۱نفره قرمزها نام علی نعمتی، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، سینا اسدبیگی، وحدت حنانوف،  گولسیانی،  آل‌کثیر، وحید امیری و سروش رفیعی نیز دیده می‌شود. در چنین اوضاعی به نظر می‌رسد نقل و انتقالات برای مدعیان خیلی زودتر از پایان فصل آغاز می‌شود و آنها اگر می‌خواهند تیمی مدعی برای فصل بعد داشته باشند باید از همین حالا به فکر حفظ ستاره‌های خود باشند

منبع: روزنامه فرهیختگان

دیگر خبرها

  • برد تیم فوتبال نساجی در برابر تراکتور سازی تبریز
  • متس هوملس آماده تمدید قرارداد با دورتموند
  • ناگلزمان تا ۲۰۲۶ سرمربی ژرمن‌ها خواهد بود
  • اقدامات شهرداری تهران برای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی
  • تیک‌تاک فقط ۲۴ ساعت برای شفاف‌سازی مهلت دارد!
  • کل پول قرارداد مربی استقلال رفت روی هوا! | خب الان چی بخورد؟
  • آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم
  • انعقاد ۷۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان
  • انعقاد هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان/ بومی سازی ۸۵ درصدکالا‌های مورد نیاز صنعت نفت
  • جشن بزرگ دلالان فوتبال ایران در راه است!