Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت‌الله امامی‌کاشانی در دانشگاه تهران اقامه می‌شود. ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت‌الله امامی‌کاشانی در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.

اقامه نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت‌الله موحدی‌کرمانینماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله صدیقی اقامه می‌شودحجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران

همچنین مولوی اسحاق مدنی نایب رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت هفته وحدت و با موضوع سی و سومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

 

R1011202/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط نماز جمعه تهران ستاد نماز جمعه‌ آیت‌الله امامی کاشانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماز جمعه تهران ستاد نماز جمعه آیت الله امامی کاشانی نماز جمعه تهران ستاد نماز جمعه آیت الله امامی کاشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۰۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنایع کم‌آب می‌تواند در قزوین پا بگیرد

امام جمعه قزوین گفت: بعضی صنایع قتلگاه آب هستند در حالی که در این استان صنایع کم‌آبی می‌تواند پا بگیرد که مصرف آب کمتری داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی صبح امروز -دوشنبه دوم اردیبهشت- در گردهمایی ائمه جمعه استان قزوین، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب گفتند حجاب را دیگران آوردند برای ما تبدیل به مسئله کردند، یعنی این اصلاً مسئله اصلی ما و اولویت نخست جامعه ما نبود، دشمن این را برای ما مسئله کرد و آدم‌هایی را هم استخدام کرد که بی‌حیایی و بی‌حجابی را راه بیندازند.

وی افزود: حال اگر به میدان می‌رفتیم و این مسئله را جدی می‌گرفتیم و افسر فعال این میدان می‌شدیم، سازنده دو قطبی میان باحجاب و بی‌حجاب می‌شدیم، یعنی جنگی که باید با صهیونیست‌ها داشته باشیم، آن جنگ در کوچه و خیابان‌های شهرهای خودمان ایجاد می‌شد و ما صرفاً مشغول این موضوع می‌شدیم و از موضوعات دیگر غافل می‌گشتیم.

قزوین جزو استان‌های خوب در زمینه عفاف و حجاب است

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین عنوان کرد: البته این به معنای نادیده گرفتن موضوع عفاف و حجاب در جامعه نیست، رهبر حکیم انقلاب فرمودند دستگاه‌های مربوطه و قانون باید به‌صورت جدی پای این کار باشند؛ اما ایشان به سرعت از این موضوع گذر کردند و مسئله مهم همین بود که ایشان فرمودند دشمن این موضوع را برای ما ساخته است، متأسفانه خیلی‌ها حواسشان به این مسئله نیست.

عابدینی اضافه کرد: البته تأکید می‌کنم که موضوع عفاف و حجاب موضوعی نیست که از آن به راحتی بگذریم و دشمن هم از سکوت ما استفاده کند و بی‌حیایی را در جامعه ما رواج بدهد، بلکه جمع بین دو مسئله مهم است، نخست اینکه در زمین بازی دشمن فعال نشویم، دوم اینکه اجازه ندهیم بی‌حیایی و بی‌حجابی در جامعه رواج پیدا کند.

وی ادامه داد: جمع بین این دو هنر ائمه جمعه است که هوای هر دو نکته را داشته باشند. استان قزوین، البته گلایه‌هایی هم وجود دارد؛ اما در مقایسه با استان‌های دیگر وضعیت نسبتاً خوبی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان اینکه همان‌طور که در کشاورزی می‌گوئیم اولویت‌بندی کنیم که برای تولید کدام محصولات کمتر آب مصرف می‌شود و در صنعت هم همین‌طور است، گفت: بعضی صنایع قتلگاه آب هستند، در حالی که در این استان صنایع کم‌آبی می‌تواند پا بگیرد که مصرف آب کمتری داشته باشد.

نماز عید فطر یکپارچه و منسجم برگزار شود

عابدینی با بیان اینکه نماز عید سعید فطر باید به‌صورت یکپارچه و منسجم برگزار شود، تصریح کرد: در قزوین هنوز کسانی هستند که نسبت به این مسئله مقاومت می‌کنند و اصرار بر پراکندگی دارند. این یک مسئله حاکمیتی است، نماز عید فطر نباید به‌صورت متفرق برگزار شود، البته این مسئله در شهرستان‌ها کمتر است و در قزوین نیز هر سال وضعیت نسبت به سال قبل بهتر می‌شود.

وی تأکید کرد: برخی عزیزان می‌گویند مسئولان با ما همراهی نمی‌کنند، در حالی که هیچ امری مهم‌تر از اقامه نماز نیست و باید از تمام امکانات برای اقامه نماز استفاده شود، مدیران، معلمان و نهادهای فرهنگی باید پای کار قرارگاه فرهنگی جمعه باشند، اگر غیر از این باشد با رهبر حکیم انقلاب هماهنگ نیستند.

امام جمعه قزوین افزود: حضور پرشور اقشار مختلف در شب‌های احیا، شب قدر، راهپیمایی روز قدس و راهپیمایی‌های بعد از نماز جمعه که گاهی اتفاق افتاده است و حضور پرشور در نماز عید فطر به ویژه حضور جوانان نشان می‌دهد که باید نسبت به آینده حسمان این باشد که همه مردم هر سال نسبت به سال گذشته قدم‌های بهتری برمی‌دارند.

خروجی حوزه علمیه قزوین نباید به قم برود

عابدینی با تاکید بر اینکه جذب برای حوزه علمیه حائز اهمیت است، گفت: کار کسانی که از حوزه علمیه قم به قزوین آمدند، یک اشکال اساسی داشت. آن اشکال این بود که طلبه‌ها را برای قم جذب کردند و حوزه ما فقیر شد، حواسمان باید به این ضعف باشد.

وی تصریح کرد: طلبه‌های جذب‌شده باید برای تقویت استان ما باشد، اینها باید به حوزه ما بیایند و حوزه ما قوت بگیرد، در این صورت خروجی حوزه ما هم حوزه قم را تقویت می‌کند، این روند باید طی شود، در صورتی که میانبر باشد، این برای حوزه ما ضرر خواهد داشت.

کد خبر 746508

دیگر خبرها

  • آیت الله نورمفیدی در گردهمایی ائمه جمعه منطقه یک: فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • نیت خاص آیت‌الله امامی‌کاشانی در تشرف ۴۰ هفته‌ای به جمکران با پای پیاده!
  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد
  • قدردانی از ۱۹۰ فعال ترویج فرهنگ نماز در بخش مرکزی جرقویه
  • نماز جمعه فلسطینی‌ها در مسجد ویران شده شهر رفح
  • آیت الله امامی کاشانی، آیت صدق و صفا
  • صنایع کم‌آب می‌تواند در قزوین پا بگیرد
  • حجت الاسلام تقوی رییس ستاد مرکزی دهه امامت و ولایت شد
  • رئیس ستاد مرکزی دهه امامت و ولایت و بزرگداشت عید غدیر منصوب شد