Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@08:44:43 GMT

شمارش معکوس تا دربی دختران

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۰۸۵۴

شمارش معکوس تا دربی دختران

سیصد و سی و هشتمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "شمارش معکوس تا دربی دختران اصفهان " عنوان نخست این رسانه است که اشاره به دربی حساس اصفهان در بخش بانوان دارد. بازی حساسی که در روز جمعه ۲۴ آبان بین دو تیم همشهری سپاهان و ذوب آهن برگزار میشود.

"گلزن در اصفهان ، ناامید کننده در تهران "عنوانی است که به عملکرد بی نظیر تبریزی در ذوب آهن اصفهان اشاره د و پس از انتقال پر سر صدای وی به استقلال و نمایش ضعیف و تبریزی در تهران  این انتقال را نا امید کننده خوانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبریزی که با انتقالی پر صدا به استقلال رفت تا خلا مام تیام را پر کند اما آب و هوای تیم جدید با وی سازگار نبود و مرتضی نتوانست انتظارات را برآورده کند.

"نور افکن اول آذر غایت است " تیتر پایانی این روزنامه است که به عدم حضور نور افکن یکی از مهره های کلیدی سپاهان در روز یکم آذر ماه برابر صنعت نفت آبادان اشاره دارد.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 396669

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتبال اصفهان تیم فوتبال سپاهان تیم فوتبال ذوب آهن لیگ برتر فوتبال بانوان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۰۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفا، لحظاتی پیش از پاس گل معکوس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دو اشتباه متوالی عارف آقاسی، پاکو خمس بلافاصله تصمیم گرفت که دو تعویض را در تیمش ایجاد کند و در حالی که نتیجه صفر صفر مساوی بود، سیستم تیمش را به سه دفاع تغییر دهد.

در همین حال صفا هادی که غیبتش به عنوان تک هافبک دفاعی تراکتور در ترکیب اصلی عجیب بود نیز به جای مهدی شیری وارد زمین شد تا او در پست هافبک دفاعی قرار بگیرد اما در اتفاقی عجیب تنها یک دقیقه بعد از ورود به زمین زمینه‌ساز گل اول ذوب آهن شد.

او در یک دوئل وسط زمین به جای اینکه توپ را به سمت زمین ذوب‌آهن دفع کند، برعکس دفع کرد تا توپ در اختیار بازیکنان سبزپوش قرار بگیرد و آنها بعد از یک پاس و سه لمس توپ، دروازه پورحمیدی را باز کنند.

اساسا این تصمیم عجیب خمس که چرا صفا هادی را روی نیمکت نشاند و سپس چرا در همان نیمه اول این بازیکن را وارد زمین کرد و چرا این تغییر بنیادی را در سیستم تراکتور به وجود آورد، سوالی است که همچنان بی پاسخ مانده است. خصوصا اینکه تراکتور در این دقایق نمایش نسبتا مسلطی را در زمین ارائه می‌داد.

البته از سوی دیگر نباید از نقش صفا هادی در گل‌های خورده تراکتور هم گذشت. او در بازی با آلومینیوم نیز خطای منجر به گل را روی بازیکن حریف انجام داد تا با کلکسیونی از اشتباهات به چهره مورد نقد سکوها تبدیل شود.

عکس از مهرورز احمدی

دیگر خبرها

  • سپاهان - ذوب‌آهن؛ دربی نصف‌جهان در شرایط ویژه
  • دیدار سپاهان - ذوب‌آهن؛ دربی نصف‌جهان
  • سپاهان- ذوب‌آهن؛ دربی نصف‌جهان در شرایط ویژه
  • یوسفی:با شکست تراکتور برای دربی اصفهان انگیزه و روحیه گرفتیم
  • یوسفی کار با توپ را آغاز کرد/ نیازمند آماده دربی اصفهان
  • ذوب آهن علیه هتریک سپاهان؛ مغانلو و رکورد ویژه در دربی
  • نمایشگاه هنر‌های تجسمی بنا‌های تاریخی ایران در عمارت مسعودیه برگزار می‌شود
  • آغاز شمارش معکوس برای حمله تلافی جویانه ایران به اسرائیل/ لغو همه فعالیت های آموزشی در سراسر اسرائیل
  • شمارش معکوس غرب برای حمله ایران به اسرائیل!
  • صفا، لحظاتی پیش از پاس گل معکوس (عکس)