Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با قدردانی از ‌خدمات محرومیت‌زدایی سپاه گفت: وحدت رویه خوبی بین مردم, مسئولان, فرماندهان نظامی و انتظامی کردستان وجود دارد. ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج, آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی پیش‌‌‌از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و تبریک هفته وحدت اظهار داشت: به‌ نمایندگی همه مردم شریف استان, استاندار و مسئولان کردستان عزیزان برای حضور در این مراسم 

وی با اشاره به امنیت پایدار در سراسر کشور و استان افزود: سپاه همواره علاوه‌بر انجام رسالت و ماموریت خود, در همه حوزه‌های فرهنگی و محرومیت‌زدایی فعالیت کرده و به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه سپاه: ‌هر اقدامی از سوی دشمن‌ علیه ایران در نطفه خفه می‌شود / به نقطه بازدارندگی رسیده‌ایمشمخانی: سپاه نماد غیرقابل‌تغییر انقلاب استفرمانده جدید سپاه بیت‌المقدس کردستان منصوب شد+سوابق

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه باید بیش از پیش به ظرفیت‌های استان توجه شود, گفت: خوشبختانه وحدت رویه خوبی بین مردم, مسئولان, فرماندهان نظامی و انتظامی کردستان وجود دارد.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با بیان بیان اینکه سپاه همواره در صحنه‌های مختلف پیش‌رو است, گفت, نابودی اسرائل نزدیک است و پیش‌بینی مقام معظم رهبری محقق می‌شود.

ماموستا فایق رستمی, نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم از سال‌ها زحمات سردار رجبی فرمانده مردمی سپاه بیت‌المقدس کردستان قدردانی کرد و گفت: امیدوارم این وحدت و یکدلی همچنان تداوم داشته باشد.

وی با تبریک انتصاب فرمانده جدید سپاه بیت‌المقدس استان افزود: باید مسئولان برای رفع بیکاری و محرومیت کردستان تلاش کنند.

انتهای پیام/481/ش

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۰۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم

سردار سرتیپ پاسدار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران روز پنجشنبه در اجتماع بزرگ رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در صبحگاه پادگان دوکوهه اندیمشک گفت: همانطور که مسیر کربلا به برکت خون شهدا باز شده، راه قدس نیز به دست رزمندگان اسلام باز خواهد شد.

او افزود: پادگان دوکوهه اندیمشک محلی برای پرورش رزمندگانی بود که بنیانگذاران فرهنگ مقاومت، ایستادگی و پایداری در منطقه شدند و پیروزی جبهه مقاومت و مردم فلسطین و شکست رژیم صهیونیستی را به زودی جشن خواهیم گرفت.

سرتیپ حسن زاده اعتقاد دارد: مقدمه پیروزی نهایی فلسطین با عملیات طوفان الاقصی به دست رزمندگان و مجاهدان فلسطینی و پاسخ کوبنده سپاه مقتدر اسلام فراهم شده است.

رژیم جنایتکار صهیونیستی طعم ضربات کوبنده سپاه را چشید

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران ادامه داد: رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی پاسخ کوبنده از پاسداران انقلاب دریافت کرد و طعم ضربه مهلک رزمندگان اسلام را چشید.

این مقام ارشد نظامی می‌گوید: پیام این اجتماع بزرگ که با حضور رزمندگان، پیشکسوتان، جوانان و خانواده شهدا برگزار شد، استمرار حضور در میدان برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است و فرمانده مقتدر و شجاع کل قوا پیش از این به سران جنایتکار صهیونیستی اخطار داده بود که اگر غلطی از آنها سر بزند تل آویو و حیفا با خاک یکسان می‌شود.

او اضافه کرد: جنایتکاران کودک کش صهیونیستی طعم ضربات مقتدرانه جمهوری اسلامی و دلاورمردان سپاه اسلام را در پاسخ به جنایت حمله به کنسولگری ایران در سوریه چشیدند در حالی که دشمن صهیونیستی و حامیان آن تصور می‌کردند با ایجاد لایه‌های متراکم دفاعی و پدافند هوایی می‌توانند جلوی موشک‌های جمهوری اسلامی را بگیرند ولی گنبد آهنین توان ایستادگی در مقابل اراده خدا و توان رزمندگان اسلام را نداشت.

سرتیپ حسن زاده یادآور شد: رزمندگان اسلام و پیشکسوتان دفاع مقدس همچنان آرمان آزادی قدس و نابودی تمام عیار رژیم صهیونیستی را در سر دارند؛ ملتی که از شهادت هراس ندارد شکست ناپذیر است ضمن آنکه جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران با اشاره به ارتباط دوکوهه و بیت المقدس گفت: فرمانده شجاع جاوید نشان حاج احمد متوسلیان به عنوان نخستین شهید راه قدس یکی از مولفه‌های ارتباط میان این ۲ مکان مقدس است.

عملیات «الی بیت المقدس» به دوران دفاع مقدس محدود نبود

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران معتقد است: طراحان عملیات الی بیت المقدس در دوران دفاع مقدس از همان ایام علاوه بر آزادی خرمشهر به فکر آزادی بیت المقدس بودند، زیرا این عملیات مراحل مختلف و متنوعی دارد که مراحل آن محدود به دوران دفاع مقدس نبود و حضور در عراق و سوریه و آزادسازی بصره، بوکمال و حلب استمرار این عملیات بود.

سردار حسن زاده تاکید کرد: شواهد نشان می‌دهد که روز به روز به آخرین مرحله عملیات «الی بیت المقدس» که همان آزادسازی بیت المقدس و شکست تمام عیار رژیم صهیونیستی، پیروزی عزتمندانه مردم مظلوم فلسطین و غزه است، نزدیک می‌شویم.

دوکوهه درگاه ورود به عرش الهی است

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران با بیان اینکه دوکوهه درگاه ورود به عرش الهی است، گفت: نسل دیروز، امروز و فردای مقاومت در این اجتماع بزرگ گرد آمده اند تا نشان دهند همچنان پای این انقلاب هستند.

او با بیان اینکه پادگان دوکوهه آسمانی درخشان از ایثارگری و معنویت است، افزود: این پادگان یادگار حاج احمد متوسلیان آن فرمانده ماندگار دوران دفاع مقدس و لشکر حضرت محمد رسول الله (ص) است.

پادگان دوکوهه در فاصله ۴ کیلومتری شهر اندیمشک در استان خوزستان محل معراج رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود و این پادگان در تمام سال به ویژه ایام نوروز میزبان کاروان‌های راهیان نور است.

پادگان دوکوهه نماد دلاوری و رشادت سردارانی، چون احمد متوسلیان، ابراهیم همت، حسین خرازی، احمد کاظمی و هزاران رزمنده در دوران دفاع مقدس است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم
  • شورای فرهنگی در ادارات کردستان تشکیل شود
  • محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • دانش‌آموزان در برابر هجمه دشمن هوشیار باشند
  • برر سی طرحهای محرومیت زدایی در نقده
  • پیام قدردانی خانواده شهیدان خرسندیان از مردم و مسئولان
  • سپاه بازوی توانمند دولت در حوزه محرومیت‌زدایی