Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: سال آینده نمی‌توانیم بر روی درآمد نفت حساب کنیم و نیازمند بخش خصوصی هستیم تا بازار کشور را رونق دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  رجبی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در بزرگترین گردهمایی مدیران، سرمایه گذاران و فعالان صنعت ساختمان در شیراز اظهار کرد: از سال ۹۶ بیشترین پیگیری‌ها در حوزه ساخت مسکن است و می‌دانم که شاکله اقتصاد ما این است که برخی رکود‌ها و مشکلات بخش صنعت ساختمان را حل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه سال آینده سال سختی است، افزود: سال آینده نمی‌توانیم بر روی درآمد نفت حساب کنیم و نیازمند بخش خصوصی هستیم تا بازار کشور را رونق دهیم.

رجبی گفت: سال آینده اگر بخواهیم رونق کسب و کار را داشته باشیم باید بازار مسکن و ساختمان را فعال کنیم.

او ادامه داد: نمی‌توانیم بدون نگاه جدی به بخش خصوصی اقتصاد را جلو ببریم.

رجبی تصریح کرد: سیاست‌های بخش مسکن، ملی است.

انتهای پیام/چ

صحبت های رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۰۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مرکز تصویربرداری MRI بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) کازرون در زمینی به مساحت ۳۵۰ مترمربع ساخته شده است و شامل بخش های ام‌آر‌آی، سی‌تی‌اسکن و سونوگرافی است.

سید وحید حسینی افزود: هفت میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی، سیستم سرمایش، برق کشی کل ساختمان و خرید کامل تجهیزات این مرکز از سوی سعید قناعتی نیکوکار عرصه سلامت شهرستان به نیابت از مادر خود، مرحوم بانو صدیقه باقری نژاد اهدا شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: همچنین حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزارت بهداشت برای خرید دستگاه تامین شده است.

حسینی در ادامه افزود: در صورت تامین ساختمان دارای استاندارد‌های علوم پزشکی، آماده استقرار دانشکده پزشکی در شهرستان کازرون هستیم.

دیگر خبرها

  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت مدیران عمرانی کشور باشد
  • معامله ۵۳ میلیارد کیلووات‌ساعت برق توسط بخش خصوصی در بورس انرژی
  • نگاه توسعه ای به شهر در اولویت قرار گیرد
  • معامله ۵٣ میلیارد کیلووات ساعت برق توسط بخش خصوصی در بورس انرژی
  • رمزگشایی ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی در ساری
  • پیش‌بینی قیمت مسکن تا پایان سال ۱۴۰۳ | برای خرید مسکن در ارزان‌ترین نقظه تهران باید این مقدار هزینه کنید
  • یک پیشگویی تازه درباره قیمت مسکن در سال جدید