Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ابراهیم شریفی» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره جشنواره فیلم کوتاه تهران اظهار داشت:‌ این جشنواره ملی است و سازمان سینمایی کشور با ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران طی تفاهم نامه هایی اجرای همزمان در استان‌ها را در برنامه جشنواره ملی گنجانده است.

وی گفت:‌ در استان تهران تلاش کردیم شرایط اجرای همزمان فیلم های کوتاه به گونه ای باشد که شهروندان بیشتری بتوانند از این فیلم ها بهره ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریفی جشنواره ملی فیلم کوتاه تهران در پردیس ملت به صورت متمرکز برگزار می شود،‌ خاطر نشان کرد:‌ در تهران 5 منطقه به سازمان سینمایی کشور برای اکران فیلم ها معرفی شد که از این تعداد دو سینما برای حضور شهروندان مناسب تشخیص داده شد و اکران ها در این دو سینما انجام می شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: 32 فیلم حاضر در این جشنواره در دو نقطه در تهران (سینمای بهشت در بخش نسیم شهر رباط کریم و خانه فرهنگ کوهک در منطقه ۲۲ شهرداری تهران) اکران می شود.

به گفته وی،‌ اکران فیلم های کوتاه جشنواره ملی فیلم تهران امروز و فردا( 22 و 23 آبان ماه) از ساعت 16 آغاز و علاقه مندان می توانند به مشاهده فیلم هایی در در بخشهای پویانمایی، مستند، داستان بنشینند. 

وی تاکید کرد:‌ اکران فیلم ها در دو سینمای منتخب استان تهران یک روز از اکران فیلم در پردیس ملت عقب تر است تا مخاطبان بتوانند از این امکان بیشتر بهره ببرند.

به گزارش  ایرنا با پایان مهلت ثبت نام در سی‌وششمین جشنواره فیلم کوتاه تهران، یکهزار و ۶۴۸ اثر؛ شامل یکهزار و ۲۱ فیلم کوتاه داستانی، ۲۹۷ فیلم کوتاه مستند، ۱۳۳ فیلم کوتاه پویانمایی و ۱۹۷ فیلم کوتاه تجربی، برای شرکت در این دوره از جشنواره ثبت شد.

برچسب‌ها تهران فیلم کوتاه فرهنگ و ارشاد اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تهران فیلم کوتاه فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران فیلم کوتاه فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۱۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان میزبان بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان


رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان با اشاره به اینکه بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان با حضور وزیر آموزش و پرورش در خردادماه در اصفهان برگزار می‌شود گفت: ماهیت کلی برگزاری جشنواره تکریم کامل خیران است.
مجتبی ملااحمدی افزود: جشنواره قبلی و تعهد بیش از ۱۵۰۰ میلیاردی خیران مدرسه‌ساز استان اصفهان که عملیات اجرایی بیش از ۹۰ درصد آن آغاز شده است، انتظارات را از اصفهان بالا برده که این جشنواره در مقایسه با سال‌های قبل از کیفیت بالاتری برخوردار باشد.
وی گفت: نقش جوانان و گسترش فرهنگ مدرسه‌سازی در میان جوانان یکی از اهداف اصلی این جشنواره است که باید به آن به صورت جدی پرداخته شود.
ناصر فتحی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان هم گفت: جشنواره بیست و ششم از ستاد اجرایی تشکیل شده و در گروه‌ها، برنامه‌های متنوعی را انجام داده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اصفهان میزبان جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • اصفهان میزبان بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • تبریک دانش آموزان رباط کریمی به مناسبت روز ارتش و نیروی زمینی + فیلم
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • ترویج زندگی قرآنی در جامعه امروزی ضروری است
  • بوستان پرواز میزبان جشنواره گل و گلاب تهران
  • معرفی داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره فیلم اقوام ایرانی
  • داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند