Web Analytics Made Easy - Statcounter

«صادق ضیاییان» مدیرکل پیشگیری و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت جوی در کشور گفت: پایداری هوا تا جمعه صبح ادامه خواهد داشت و از روز جمعه شرایط ناپایداری حاکم خواهد شد.

وی ادامه داد: از روز پنجشنبه در بخش‌های شمالی کشور مانند استان گیلان و مازندران اطلاعیه‌ها و اخطاریه‌هایی در خصوص آبگرفتگی و کاهش دما صادر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مناطق با حاکم شرایط ناپایدار کاهش دما محسوس خواهد بود.

مدیرکل پیشگیری و هشدار سریع با ورود سامانه بارشی در مناطق شمالی و شمال غرب در کشور گفت: هفته آینده هفته پربارشی در مناطق شمالی کشور است و به تدریج با ورود سامانه به کشور در دیگر مناطق نیز بارش خواهیم داشت. همچنین احتمال بارش برف در مناطق زلزله‌زده در استان آذربایجان وجود دارد.

ضیاییان با بیان اینکه در روز شنبه بارش‌های عمده‌ای در نیمه غربی کشور پیش‌بینی خواهد شد،‌ ادامه داد: استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، کهکیلویه و بویراحمد و شمال استان خوزستان و بخش‌هایی از لرستان مناطقی هستند که تا روز دوشنبه بارش در آن مناطق پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بارش باران در استان‌های سواحلی کشور در هفته آینده گزارش شده است. همچنین در ارتفاعات بارش برف قابل انتظار است. در تهران نیز از روز جمعه بارش‌هایی در شمال استان تهران شاهد خواهیم بود و از روز شنبه در شهر استان تهران نیز بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۱۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر | هوا تا این روز سردتر خواهد شد

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (سه‌شنبه ) در غالب مناطق کشور به جز غرب و جنوب غرب کشور رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

طی این روز بارش در استان‌های البرز، تهران، قم، مازندران، گلستان، سمنان، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد، کرمان و شمال فارس شدت خواهد داشت.

چهارشنبه این شرایط در بیشتر مناطق مرکزی و نیمه شرقی کشور رخ می‌دهد.

پنجشنبه در استان‌های کرمان، مناطقی از یزد، شمال و شرق فارس و سیستان و بلوچستان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

جمعه در ارتفاعات استان کرمان و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ خواهد داد.

جمعه و شنبه در نوار شرقی کشور وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست و در سایر مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.

از روز پنجشنبه به تدریج روند افزایش دما را در کشور خواهیم داشت.

سه‌شنبه و چهارشنبه دریای خزر، خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج است.

کد خبر 846524 برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي باران گرد و خاک

دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه | افزایش تدریجی دمای هوا از پنجشنبه
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر | هوا تا این روز سردتر خواهد شد
  • بارش باران بهاری در لرستان و خوشحالی مردم
  • رگبار پراکنده باران و رعد و برق در زنجان
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان / پیش‌بینی سیلاب و تندبادهای لحظه‌ای در استان
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ۳ اردیبهشت ماه
  • ورود سامانه بارشی به استان ایلام
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا | رگبار باران و تگرگ در این مناطق