Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با طلب آمرزش برای درگذشتگان حادثه زلزله در استان آذربایجان شرقی و آرزوی صبر برای خانواده های آنان و همچنین طلب سلامتی و شفا برای مصدومان، تاکید کرد که همه باید تلاش کنیم مشکلات مردم این مناطق زلزله زده را که در سرمای این فصل در شرایط سختی زندگی می کنند،  در اسرع وقت حل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه "شرایط زندگی راحت‌تر مردم مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی را در این زمستان سرد، باید خیلی سریع فراهم کنیم"، تصریح کرد: در هوای سرد آن منطقه، زلزله زدگان نباید در زیر چادر بمانند و یکی از راه های نزدیک برای کمک رسانی این است که برای آنها خانه و اتاقی اجاره کنند و ما اجاره آنها را خواهیم پرداخت.

رئیس جمهوری تاکید کرد: از وزارت کشور، ستاد بحران و از همه دستگاه‌ها می‌خواهم که برای اسکان زلزله‌زده ها به صورت استیجاری به فوریت عمل شود و بعد اقداماتی نظیر آواربرداری، خاک برداری و طراحی را انجام دهند و مردم باید احساس کنند تنها نیستند و همه در کنارشان هستند و در اسرع وقت خانه‌های آنها بهتر از قبل ساخته می‌شود.

روحانی با بیان اینکه از لحظه و ساعت اول، همه مسئولان و مقامات کشوری و محلی، وزارتخانه‌های مختلف و ستادهای گوناگون برای درمان، آواربرداری و اسکان موقت مردم در صحنه حضور داشتند، اظهارداشت: از همه تشکر می‌کنم که در زمان کوتاهی آب، برق، گاز و همه امکاناتی که از دسترس خارج شده بود را در دسترس قرار دادند.

رئیس جمهور با قدردانی از مسئولان، نیروهای مسلح، صدا و سیما و رسانه‌ها و همه آنهایی که در این راستا کمک کردند، گفت: این جای افتخار برای ملت و تاریخ ما است که هر کجا مشکلی برای گروهی از مردم پیش می‌آید، مردم به گونه‌ای عمل می‌کنند که نشان می دهد بنی‌آدم، اعضای یک پیکرند و این جزو افتخارات اخلاقی و فرهنگی ما و جزو همان میراث پیامبر(ص) و امام صادق(ع) است.

ادامه دارد...

برچسب‌ها صدا و سیما آذربایجان شرقی وزارت کشور زلزله در آذربایجان شرقی حسن روحانی پروندهٔ خبری زلزله در آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صدا و سیما آذربایجان شرقی وزارت کشور زلزله در آذربایجان شرقی حسن روحانی صدا و سیما آذربایجان شرقی وزارت کشور زلزله در آذربایجان شرقی حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۱۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی

 ستاره با اشاره به اینکه سال گذشته همه افراد فوت شده ناشی از حوادث کار در آذربایجان شرقی بودند مرد بودند گفت: از این تعداد ۴۹ نفر به علت سقوط از بلندی، ۲۵ نفر براثر اصابت جسم سخت، ۱۳ نفر بر اثر برق گرفتگی، چهار نفر بر اثر خفگی، چهار نفر به علت غرق شدن و پنج نفر بر اثر سوختگی جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه تعداد مصدومان حوادث ناشی از کار نیز در استان هفت درصد افزایش یافت اظهار کرد: در این بازه زمانی یک هزار و ۵۰۱ نفر بر اثر مصدومیت حوادث ناشی از کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد ۴۸ نفر زن و بقیه مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: در اسفند ماه سال گذشته ۱۰ نفر به علت حادثه کاری فوت کردند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ حدود ۲ نفر افزایش یافت.

ستاره ادامه داد: در ماه مذکور ۱۱۱ نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که پنج نفر از آن‌ها زن بودند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • یک شهرستان جدید به کشور اضافه شد | ترکمانچای کجاست و چرا شهرستان شد؟
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی
  • (تصاویر) پشتو قالاسی، قلعه‌ صخره‌ای آذربایجان شرقی
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی
  • سپاه پناه مردم و مستضعفان است