Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@21:17:28 GMT

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان به سد نرماب

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۱۳۴۸

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان به سد نرماب

به گزارش خبرنگار  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی ربیعی، سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در جهانی که افراطی‌گری‌ها در بنیان‌های نظری اسلام به زندگی مردم آسیب می‌رسانند، هفته وحدت الگو و نمونه‌ای برای ملل مسلمان است، گفت: امروز در جلسه هیئت دولت بر چگونگی حمایت اجتماعی معیشتی از ۷دهک جامعه بحث و تأکید شد که بیش از ۱۸ میلیون خانوار را در برخواهد گرفت که این ترکیبی از درآمد و شاخص‌های برخورداری و گروه‌های هدف مشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شمولیت دهک‌های متوسط به پایین را هم در برخواهد گرفت. بحث اصلی دولت افزایش قدرت خرید این طبقات اعم از کالا‌های مورد نیاز و اساسی است. امکان مصرف ممکن است متفاوت باشد، اما اساس افزایش قدرت خرید است.

سخنگوی دولت بیان کرد: در جلسه امروز هیئت دولت ۱۰۰ میلیارد تومان برای آبگیری سد نرماب در منطقه گرگانرود و جلوگیری از سیل و خرید اراضی پایین دستی اختصاص داده شد.

او ادامه داد: زلزله آذربایجان شرقی در دولت مطرح شد، مقرر شد تا تصمیماتی برای زندگی زلزله‌زدگان در گرما و سرما گرفته شود، آقای جهانگیری هم عازم این استان هستند و همه تلاش بر این است که آواربرداری در این چند روز انجام شود.

ربیعی بیان کرد: همان‌طور که قبلا اعلام شد بهترین روش این خواهد بود که مبلغی در اختیار زلزله‌زدگان قرار بگیرد، این موضوع امروز در جلسه مطرح شد تا مسکن روستایی را تامین کنند و در آنها اسکان داده شوند. در این بین استاندار استان آذربایجان شرقی به همراه بنیاد مسکن و سایر ارگان‌ها تمهیداتی اندیشیده شد.

در حال تکمیل/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیئت دولت سخنگوی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۱۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حاشیه جلسه هیات دولت

جمعی از اعضای هیأت دولت، صبح چهارشنبه ۲۹ فروردین پس از جلسه در محوطه نهاد ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر و به سوالات آنها پاسخ دادند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070356 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزندشيرخوار
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • اختصاص یارانه گسترده فرهنگی برای نمایشگاه کتاب/ اعزام حاجیان از اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • اختصاص بنزین به کد ملی قابل اجرا نیست
  • اختصاص بنزین به شماره ملی قابل اجراست
  • مصوبات هشتاد و یکمین جلسه هیئت مقررات زدایی
  • کریمی: هیئت مدیره استقلال برای گرفتن حق جلسه و پیراهن نیست!