Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@08:27:27 GMT

نماز جماعت در بیش از ۷۲ هزار مدرسه کشور اقامه می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۱۳۷۲

نماز جماعت در بیش از ۷۲ هزار مدرسه کشور اقامه می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا مسیب زاده  در پنجمین جلسه کمیته فرهنگی بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز که در سالن فرهنگ اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان برگزار شد، اظهارکرد: توجه بیشتر به نماز کاهش آسیب های اجتماعی را در پی خواهد داشت زیرا نماز تنها راه رهایی و سعادت بشر است، لذا معتقدیم براساس آموزه های قرآنی، نماز دانش‌آموزان را از فساد و فحشا باز می دارد بنابراین هر چه بیشتر در این حوزه فعالیت کنیم آثار معنوی بیشتری را در جامعه  شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که می فرمایند؛ "مدارس را مزین کنید به نمازخوانی نوجوانان، این برترین تضمین برای سلامتی آینده جامعه است"، تصریح کرد: ما در وزارت آموزش و پرورش به دنبال کسب رتبه در ستاد اقامه نماز نیستیم بلکه خود را بر حسب وظیفه و تکلیف شرعی سرباز خدمت به نماز می‌دانیم و اعتقاد داریم که اگر قرار است اتفاقی در عرصه نماز بیفتد باید در آموزش و پرورش صورت پذیرد.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ادامه داد:  اقامه نماز در بیش از ۷۲ هزار مدرسه در سراسر کشور انجام می‌شود و بیش از۳۰۰ هزار نفر به طور روزانه در سطح مدارس برای اقامه نماز فعالیت می کنند.

مسیب زاده با اشاره به سه رویداد بزرگ در حوزه قرآن، عترت و نماز که در سال جاری در گلستان برگزار خواهد شد گفت: اقداماتی که در گلستان برای برگزاری این فعالیت های ارزشمند انجام شده است در سطح کشور بی نظیر است.

کد خبر 4771298 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش نماز شورای شهر تهران زلزله وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران شهر تهران قوه قضاییه آلودگی هوا محسن هاشمی یوم الله 13 آبان دانش آموزان سازمان تامین اجتماعی نیروی انتظامی بنیاد شهید و امور ایثارگران کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۱۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ستاره فوتبال آسیا امام جماعت شد!

آفتاب‌‌نیوز :

موسی التعمری بازیکن تیم ملی فوتبال اردن نماز تراویح را روز گذشته در مسجد حاج محمود حبیبه منطقه عبدون پایتخت امان اقامه کرد.

مسجد حاج محمود حبیبه در محله عبدون نیز در فیسبوک خود، نماز تراویح را پخش کرد و نوشت: نماز تراویح ۱۵ ​​رمضان، امام کاپیتان موسی التعمری. ستاره اردنی قرآن را با صوت شیرین و قرائت صریح به گونه‌ای تلاوت کرد که با برجسته‌ترین صداهای قاریان جهان عرب همخوانی داشت.

التعمری که از غزه حمایت می‌کند تصمیم دولت فرانسه برای مجازات هرکسی که با مردم فلسطین همبستگی نشان دهد را به چالش کشیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار البرز از پروژه‌های ساخت مدارس خیرساز و مشارکتی
  • ستاره فوتبال امام جماعت شد!
  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی
  • فیلم| ستاره فوتبال آسیا امام جماعت شد!
  • اعتکاف علمی دانش آموزان کنکوری لرستان
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین میردامادی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • بلاتکلیفی ۶ ساله پروژه ساخت مدرسه در اریسمان بادرود