Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@23:51:19 GMT

مونتولیوو کفش‌هایش را آویخت

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۱۳۷۶

مونتولیوو کفش‌هایش را آویخت

هافبک تیم فوتبال میلان به طور رسمی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد. ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ریکاردو مونتولیوو پس از یکسال بازی نکردن برای تیم فوتبال میلان، در سن 34 سالگی اعلام بازنشستگی کرد. این هافبک ایتالیایی که فوتبال حرفه‌ای‌اش را در سال 2003 با آتالانتا آغاز کرد و در ادامه بین سال‌های 2005 تا 2012 در عضویت تیم فوتبال فیورنتینا بود، از سال 2012 برای میلان بازی می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مونتلا که به 16 سال حضورش در سطح فوتبال حرفه‌ای پایان داد، در گفت‌وگو با روزنامه «کوریره دلو اسپورت» ایتالیا گفت: من به خواسته خودم تصمیم به بازنشستگی گرفتم، نه به خاطر مشکل فیزیکی. من بازنشسته می‌شوم اما با خانواده‌ام در شهر میلان خواهم ماند. نمی‌دانم که در آینده چه کار خواهم کرد، باید در این خصوص فکر کنم. پس از هفت سال حضور در میلان تصمیم به ترک این تیم گرفتم، چون دیگر دنیایی که در آن قرار داشتم را دوست نداشتم.

داوید ویا در پایان فصل بازنشسته می‌شود

ریکاردو مونتولیوو که بین سال‌های 2007 تا 2017 در تیم ملی فوتبال ایتالیا عضویت داشت، در 66 بازی برای آتزوری به میدان رفت و 2 گل‌ هم به ثمر رساند. او در سال 2007 عنوان بهترین فوتبالیست جوان فصل سری A را به خود اختصاص داده بود.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فیورنتینا میلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فیورنتینا میلان فیورنتینا میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۱۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولتیماتوم میلان به استفانو پیولی: یا رم را شکست می‌دهی یا در پایان فصل اخراج می‌شوی

روزهای پیش رو نقش پررنگی در آینده استفانو پیولی ایفا خواهند کرد

طرفداری | در دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا فصل 2023/24، روز پنجشنبه دو تیم میلان و رم در ورزشگاه المپیکو به مصاف یکدیگر خواهند رفت. جدال رفت دو تیم با یک گل به سود شاگردان دنیله ده روسی به پایان رسید.

به گزارش گاتزتا، مدیران میلان به اطلاع استفانو پیولی رسانده‌اند که در صورت ناکامی در غلبه بر آاس رم و عدم صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا، این سرمربی را در پایان فصل اخراج خواهند کرد. پیولی تا ۲۰۲۵ با روسونری قرارداد دارد اما نتایج تیم تحت هدایت او در فصل جاری برای سران و هواداران میلان راضی‌کننده‌ نبوده است. حذف از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، شکست در مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا و همچنین واگذاری اسکودتو به رقیب دیرینه یعنی اینتر، فشارها علیه پیولی را به بالاترین سطح رسانده‌اند. در صورتی که میلان از لیگ اروپا نیز کنار برود و فصل را بدون جام به اتمام برساند، او فصل آینده جایی روی نیمکت سن سیرو نخواهد داشت.

گفتنی است میلان روز دوشنبه هفته آینده به مصاف اینتر خواهد رفت و در صورتی که در این جدال شکست بخورد، قهرمانی شاگردان سیمونه اینزاگی در مقابل چشمان هواداران میلان قطعی خواهدشد. حتی در صورتی که میلان روز پنجشنبه از المپیکو سربلند خارج شود، شکست برابر اینتر در روز دوشنبه می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در آینده پیولی خواهد داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • بازیکنان رم، برد مقابل میلان را به ایوان اندیکا تقدیم کردند / عکس
  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند
  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان خوی
  • میلان همه داشته‌هایش را بسیج کرد: زلاتان هم آمد
  • اجرای سه قانون جدید فوتبال در آمریکا؛ وقت‌کُشی به پایان می‌رسد؟
  • دنیله ده روسی: مقابل میلان همه چیز 50-50 است؛ نمی خواهم مسیر ما در لیگ اروپا به پایان برسد
  • آمریکا دیگر اعجوبه‌ای مثل مسی را نخواهد دید
  • اولتیماتوم میلان به استفانو پیولی: یا رم را شکست می‌دهی یا در پایان فصل اخراج می‌شوی
  • سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند