Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعید مومنی رئیس اتاق‌های اصناف کشور در نشست تخصصی سازمان بسیج اصناف کشور امروز در مشهد گفت: تقویت بازار سنتی، رعایت حقوق مصرف کنندگان، مردمی کردن اقتصاد و مدیریت مشارکتی از اولویت‌های نظام توزیع است.

او ادامه داد: ما باید با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری برای رفع مشکلات و شکوفایی هرچه بیشتر حوزه تجارت و رونق کسب و کار تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسدالله بادامچیان رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج اصناف کشور نیز در این مراسم گفت: بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران ورود انقلاب اسلامی به دومین مرحله خود سازی، جامعه پردازی و تمدن سازی را نشان می‌دهد.

او ادامه داد: توجه به جوانان بسیجی اصناف، همت و تلاش آنان، همراه با تجربه اندوزان اصناف در کنار یکدیگر، گامی مهم و ارزشمند در ارتقای رونق کسب و کار و تولید است.

انتهای پیام//م. م    نشست اصناف کشور در مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۱۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاههای نظارتی شناسایی شد.   محسن صیادی عصر چهارشنبه افزود: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف ها بود.   مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاههای ذیصلاح قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • مدیران نگران چه هستند؟
  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم