Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان گفت: جشن روز ملی پارالمپیک با برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران و حامیان این هیات ورزشی صبح امروز در بندرعباس برگزار شد.

حسن کامجو افزود: در این مراسم از ورزشکاران مدال آور هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین در مسابقات استانی، کشوری و بین المللی و همچنین حامیان این هیات ورزشی تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان با اشاره به اینکه ۲۴ مهر به عنوان روز ملی پارالمپیک نامگذاری شده است، افزود: به دلیل همزمانی روز ملی پارالمپیک با ایام سوگواری ماه محرم، مراسم این روز امسال با تاخیر برگزار شد.

انتهای پیام/ب

تجلیل از ورزشکاران جانباز و معلولین هرمزگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارالمپیک ورزش معلولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۱۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه هیات مدیره پرسپولیس با محوریت واگذاری و تمدید قرارداد بازیکنان

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تشکیل جلسه داد.

به گزارش ایسنا، هیات مدیره، امروز با حضور اعضا و مدیرعامل تشکیل جلسه داد. در این نشست، رضا درویش، گزارشی را از روند اقدامات انجام شده از سوی باشگاه و سایر سازمان‌های ذیربط در ارتباط با واگذاری ۸۵ درصدی سهام که امروز آگهی نوبت نخست آن منتشر شد، ارایه کرد.

وی همچنین گزارشی در ارتباط با وضعیت قراردادی بازیکنان و نفراتی که در پایان فصل جاری، بازیکن آزاد خواهند شد، ارایه کرد. هیات مدیره در این ارتباط گفت‌وگوی مفصلی در ارتباط با تمدید قرارداد این دست از بازیکنان داشت و در نهایت اختیارات خود برای این امر در چارچوب برنامه‌های مالی باشگاه را به مدیرعامل تفویض کرد.

هیات مدیره همچنین در نشست امروز در ارتباط با جذب اسپانسرها برای فصل آینده رقابت‌ها گفت‌وگو کرد و در ارتباط با فراخوان و برگزاری مزایده عمومی برای جذب بهترین پیشنهاد، تبادل نظر و تصمیم‌هایی اخذ شد.

از دیگر مباحث این نشست، قرائت گزارشی درباره توفیق معاونت حقوقی در جریان پیگیری‌ها در چند وقت اخیر بود که مورد تحسین اعضا نیز قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین جلسه هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی
  • برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • انتقاد یک مربی از برگزار نشدن دوره‌های کوهنوردی در خوزستان
  • برگزاری نهمین نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک
  • کانادایی‌ها مغلوب تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان شدند
  • برگزاری جلسه هیات مدیره پرسپولیس با محوریت واگذاری و تمدید قرارداد بازیکنان
  • بازگردانده نشدن ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم
  • عدم برگشت ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی