Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه آمریکا از به رسمیت شناختن سناتور بولیویایی خبر داد که به اپوزیسیون تعلق دارد و خود را کفیل ریاست‌جمهوری این کشور آمریکای لاتین خوانده است.

قدس آنلاین؛ به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه آمریکا «ژیناین آنز» معاون دوم رئیس مجلس سنای بولیوی که خود را کفیل ریاست جمهوری این کشور اعلام کرده است، به رسمیت شناخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مایکل کوزاک» معاون وزارت خارجه آمریکا در امور نیمکره غربی در پیامی که در توئیتر منتشر کرد؛  نوشت: مشتاق همکاری با آنز و دیگر مقامات جامعه مدنی بولیوی همزمان با تلاش آنها برای سازماندهی انتخاباتی آزاد و عادلانه در اسرع وقت، هستیم.

اوو مورالس رئیس جمهور مستعفی بولیوی، اعلام سناتور «آنز» را به عنوان ریاست جمهوری موقت بولیوی، کودتا در کشورش دانست.

مورالس رئیس جمهور بولیوی یکشنبه شب در پی اعتراضات پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری اخیر این کشور از مقام خود استعفا کرد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئیس جمهور موقت بولیوی بولیوی کودتای بولیوی کودتا در بولیوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست رئیس‌جمهور آمریکا از اسرائیل مبنی بر عدم پاسخگویی، گویای اقتدار ایران اسلامی است

ایسنا/کرمانشاه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: درخواست رئیس جمهور آمریکا از اسرائیل مبنی بر عدم پاسخگویی به حملات موشکی و پهبادی شب گذشته ایران، نشان‌دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پاسخ مقتدرانه شب گذشته (25 فروردین) جمهوری اسلامی ایران به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، اظهار کرد: این اقدام حق ذاتی و مشروع ایران اسلامی در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه که جزو خاک ایران اسلامی به شمار می‌رود، بود.

وی با بیان اینکه پاسخ شب گذشته ایران اسلامی به تعدی رژیم صهیونیستی با شادی مردم همراه بود، تاکید کرد: این حمله پاسخ به مطالبه ملت عزیز ایران اسلامی بود که هیچگاه زیر بار ظلم و ستم نرفته و نخواهند رفت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه در حمله شب گذشته نیروهای مسلح کشورمان نشان دادند به پشتوانه مردم متحد، مقتدر و تاثیرگذار هستند، گفت: همین که رئیس جمهور آمریکا به اسرائیل گفته دنبال پاسخگویی به ایران نباشد، نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه با بیان اینکه ایران اسلامی امروز به اندازه‌ای مقتدر است که می‌تواند پاسخ کوبنده به هتاکی دشمنانش بدهد، گفت: پاسخ ایران اسلامی به تعدی دشمنانش سخت و پشیمان کننده است.

جلیلیان تاکید کرد: امروز در درجه‌ای از اقتدار به سرمی‌بریم که هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدأ هر کشوری با پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران همراه خواهد شد و این اقتدار مایه غرور فرزندان ایران اسلامی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن
  • کنعانی: ایران پیش از اقدام نظامی، هشدارهای لازم را به روش‌های دیپلماتیک داده بود / زمینه‌سازی سفر رییس‌جمهور به پاکستان در حال انجام است / زمینه‌سازی سفر رییس‌جمهور به پاکستان در حال انجام است
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود
  • متفکر عرب: حمله ایران یک تحول بزرگ و مهم است
  • لوکاشنکو: دلیلی برای امضای توافق صلح بین روسیه و زلنسکی نیست
  • ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نمایانگر ضعف آمریکا بود
  • ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نشان‌دهنده ضعف آمریکا بود
  • درخواست رئیس‌جمهور آمریکا از اسرائیل مبنی بر عدم پاسخگویی، گویای اقتدار ایران اسلامی است
  • ماجرای نامه گلایه آمیز مرندی به رئیس جمهور/ موازی کاری وزارت بهداشت در برنامه سلامت خانواده
  • واکنش ترامپ به تنش میان ایران و اسرائیل