Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@02:32:34 GMT

امر به معروف سبب کاهش بی عدالتی در جامعه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۱۴۷۶

امر به معروف سبب کاهش بی عدالتی در جامعه می‌شود

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر استان بر استمرار همت این نهاد فرهنگی در ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر از سوی نهادهای فرهنگی از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد و افزود: دنیای بشریت متأسفانه در شرایط فعلی به علت عدم انجام فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر از عدالت و برابری فاصله گرفته و ظلم و  بی عدالتی عالم را فرا گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در میان انبوهی از بی عدالتی ها، این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در سایه آرمان‌های مهدوی توانسته بخشی از آن عدالت حقیقی را در این جامعه تحقق بخشد و اگر بشریت در همان مسیری که اهل بیت (ع) تعیین کردند و مورد انتظار آخرین منجی عالم بشریت است گام بردارند عدالت واقعی را حس خواهند کرد ولی متأسفانه امروز مدعیان اداره جامعه جهانی خود بزرگترین ظلم را در حق بشریت مرتکب می‌شوند.

این نخستین دیدار اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران با نماینده جدید ولی فقیه در استان و رئیس شورای امر به معروف استان پس از انتصاب به این سمت بود که هفته گذشته از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی جانشین آیت الله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در استان بود که به دلیل کهولت سن و کسالت از سمت خود استعفا کرد.
محمدی لائینی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سومین نماینده ولی فقیه در استان و دومین امام جمعه شهر ساری مرکز استان پس از پیروزی انقلاب اسلامی معرفی شد.

برچسب‌ها اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نماینده ولی فقیه مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نماینده ولی فقیه مازندران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نماینده ولی فقیه مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۱۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصر شعر آئینی وعده صادق در کرج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، عصر شعر آئینی وعده صادق عصر سه شنبه همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی، رئیس حوزه هنری و مدیرکل کتابخانه های عمومی البرز برگزار شد، جمعی از شعرای جوان و پیشکسوت به شعرخوانی با موضوع وعده صادق پرداختند.

محمد مهرابی، رئیس حوزه هنری استان البرز در این مراسم ضمن تبریک هفته هنر انقلاب اسلامی از نماینده ولی فقیه در استان البرز بابت فراهم کردن فرصتی برای اجرای این برنامه قدردانی کرد.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با شعرا تاکید داشتند که اشعار فارسی به سایر زبان‌ها از جمله عربی ترجمه شود تا مخاطبان در سراسر جهان بتوانند از آنها بهره مند شوند.

آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز نیز در این مراسم گفت: عملیات وعده صادق در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه انجام شد.

وی عنوان کرد: این عملیات حکم تنبیه متجاوز را داشت وگرنه مردم غزه و حماس همواره در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی ایستادگی و با آن مقابله می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه تا زمانی که خارج از استانی فکر نکنیم، رشدی صورت نمی‌گیرد، عنوان کرد: زبان شعرا زبان شمشیر است و شاعران با اشعار خود به سمت دشمن تیر پرتاب می‌کنند.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به وظایف شاعران در این مقطع خاطرنشان کرد: شما شاعران باید به روز باشید، به مشکلات روز توجه کنید، امیدآفرین بوده و نگاه تمدنی داشته باشید.

امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه اشعار شما باید تمدنی باشد و در مسیر گام دوم انقلاب کار کنید، عنوان کرد: همانگونه که در اشعار خود از حاج قاسم سلیمانی می‌گوئید، ابومهدی المهندس را نیز تکریم کنید.

کد خبر 6080299

دیگر خبرها

  • نهادهای متولی فرهنگ از جامعه جامانده‌اند/ تذکر لسانی خودجوش مردمی موثرتر از نوع حاکمیتی است
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش
  • عصر شعر آئینی وعده صادق در کرج برگزار شد
  • نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با رویکرد طرح نور
  • دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان: طرح نور باید تمام و کمال اجرا شود
  • امنیت آمران به معروف و نهی از منکر مهم است
  • معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکرمازندران
  • دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر: حجاب با هویت ایرانیان گره خورده است
  • لزوم ساماندهی بازار پوشاک/ حجاب با هویت ایرانیان گره خورده است
  • نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر در آبادان