Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن کشور گفت: سالانه نیاز کشور در حوزه مسکن بیش از یک میلیون و ۵٠٠ هزار واحد مسکن است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ جواد حق شناس چهار شنبه در اجلاس مدیران صنعت ساختمان بیان کرد: در برنامه ریزی اولیه در طرح اقدام ملی مسکن ۴٠٠ هزار واحد مسکن قرار است ساخته شود و بنیاد مسکن نیز ١٣٨ هزار مسکن در کشور می سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در خصوص ویژگی های طرح اقدام ملی مسکن عنوان کرد: استفاده از تجربیات مسکن مهر، اجرای طرح بر مبنای مشترک متقاضیان، تامین مالی مطمئن و تقاضا محور بودن از جمله ویژگی های است که در طرح اقدام ملی مسکن در نظر گرفته شده است.

حق شناس با اشاره به ارائه تسهیلات ٨۵ میلیون تومانی به این طرح افزود: این طرح تاکنون در استان کرمان به صورت پایلوت انجام شد و در چهار استان خراسانهای شمالی، جنوبی ، قم و آذربایجان و در  بیش از ١٠٠ شهر تقاضای مردم جذب و ثبت نام ها صورت گرفته است. 

وی  در خصوص شاخص های تعیین نیازسنجی عنوان کرد: هزینه مسکن، نسبت خرید مسکن به هزینه های سبد خانوار و درصد فاقدین مسکن ملکی به تفکیک دهک ها از جمله شاخص های است که به عنوان نیاز سنجی در این حوزه در نظر گرفته  می‌شود. 

حق شناس ادامه داد: دو دهک اول‌که تمکن مالی برای آورده مالی ندارد از این طرح کنار گذاشته شده اند.

 

بیشتر بخوانید: افتتاح هزار و ۶۰۰ واحد مسکن مهر در کرمان صفر تا صد طرح ملی مسکن+شرایط ثبت نام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان صنعت قم مسکن مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسئولان در رفع مشکلات مردم

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر اینکه این استان تشنه است، گفت: امیدواریم که مسوولان دولتی در زمینه تامین آب مورد نیاز مردم اقدام جدی را صورت دهند.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مرتضی مطیعی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم استقبال مردم سمنان از رئیس جمهور در مسجد امام (ره) مرکز استان بیان کرد: آب مهمترین مشکل مردم استان سمنان است.

وی با بیان اینکه این استان تشنه است، گفت: امیدواریم که مسؤولان دولتی در زمینه تأمین آب مورد نیاز مردم اقدام جدی را صورت دهند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه دولت برای تأمین آب مورد نیاز مردم استان برنامه دارد، گفت: امیدواریم که این برنامه‌ها به خوبی اجرایی شود تا شاهد رفع مشکلات مردم باشیم.

مطیعی بیان کرد: مردم استان سمنان همواره در تمام انتخابات، راهپیمایی‌ها و صحنه‌ها حضور داشته و این امر می‌طلبد که مسئولان هم در راستای رفع مشکلاتشان اهتمام بیشتر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسئولان در رفع مشکلات مردم
  • آغاز ساخت ۴۴ واحدی مسکن محرومان در شهر منظریه شهرضا
  • زیرسازی و آسفالت راه ۱۷ روستای خوسف
  • طرح هادی ۵۶ درصد از روستاهای استان گلستان بازنگری شده است
  • امیر واحدی: سوخو۲۴های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • صدورسندتفکیکی برای دوهزارقطعه از اراضی طرح مسکن ملی درسیستان وبلوچستان
  • سند تفکیکی برای ۲ هزار قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان صادر شد
  • تحویل پروژه 274 واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال
  • تحویل پروژه ۲۷۴ واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال
  • ۲۴۴۶ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد در حال ساخت است