Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: به گزارش نبض بازار ، موضوع ایجاد اشتغال بحث اجتناب ناپذیر در همه ی رده های مدیریتی است. میزان ایجاد اشتغال با همه ی طرحهایی که انجام گرفته و یا در حال انجام است نتوانسته نرخ بیکاری را به صورت محسوس کاهش دهد از این جهت لزوم استفاده از ظرفیتهای بخشهای مختلف موضوعی است که باید به شدن مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو مسئله مطالعه و برنامه ریزی در خصوص ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در بخشهای عمرانی و صنعتی می تواند توجیه قابل قبولی برای سازمانها و افرادی باشد که در بخش خصوصی سرمایه گذاری می کنند.د افتتاح کارخانه ی احیاء مستقیم فولاد بافت کرمان که با همت بانک گردشگری انجام شد ظرفیتهای فوق العاده ای را در این زمینه ایجاد کرده است.

علی ادیانی نماینده ی مردم قائمشهر و نائب رئیس کمیسیون انرژی در این باره توضیح داد: در دوره ای هستیم که می باید روند سیستمی خود را بر اساس شرایط موجود تعریف کنیم. تجریه نشان داده که شرایط سخت می تواند نتایجی داشته باشد که پایداری بسیار زیادی دارند زیرا با توجه به محدودیت های زیادی اجرایی شده اند و در دوره ی عبور از شرایط بحرانی و رسیدن به وضعیت با ثبات اثرگذاری دوچندان خواهند داشت. علی ادیانی با قابل تحسین دانستن مشارکت بانک گردشگری در افتتاح کارخانه ی احیاء مستقیم شماره یک فولاد بافت کرمان گفت: مثلا همین موضوع می تواند یک مصداق عینی راجع به مسئله ای باشد که عرض کردم. حضور یک بانک در جهت ایجاد اشتغال در سطح وسیع نشان از تغییر برنامه ی راهبردی از وظایف اختصاصی به نیازمندیهای ملی دارد. البته این بدان معنا نیست که بگوئیم بانکها می توانند بنگاهداری کنند بلکه به این معناست که ظرفیتهای خود را در اختیار قرار دهند و مطمئن باشند در این باره از آنها حمایت خواهد شد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۱۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح سیاست‌های ارزی باعث کاهش التهابات بازار می‌شود

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری اظهار کرد: از آقای قالیباف بابت پیگیری وضعیت ارزی کشور تشکر می‌کنم؛ جلسات متعددی به جهت افزایش تفاهم هرچه بیشتر میان مجلس و دولت جهت بهبود عملکرد و کاهش التهابات ارزی در کشور با حضور ایشان درحال برگزاری است.

وی افزود: از آقای رئیس درخواست دارم بعد از بررسی‌های کارشناسی نشست مشترک نمایندگان را در دستور کار قرار دهند و ان شاءالله اتفاقات مثبتی در این حوزه رقم بخورد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین با اشاره به برگزاری نشستی با حضور روسای برخی از کمیسیون‌های مجلس با رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد گفت: از ریاست محترم رئیس مجلس درخواست دارم در صورت صلاحدید بعد از نشست کمیسیون اقتصادی و روسای برخی از کمیسیون‌های با رئیس کل بانک مرکزی و مجموعه وزارت اقتصاد و وزیر اقتصاد در خصوص موضوعات مرتبط با مباحث ارزی، گزارشی در صحن ارائه کنند.

پورابراهیمی تاکید کرد: با اصلاح و تغییر سیاست‌های ارزی که در حوزه بانک مرکزی در حال انجام است، شاهد کاهش التهابات خواهیم بود و اعتقاد ما نیز بر این است که با اصلاح سیاست‌ها می‌توانیم التهاب را به شدت کاهش دهیم و وضعیت را از شرایط کنونی خارج کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
  • اقتصاد جهانی در نقطه عطف قرار دارد
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • شهرک جدید در حاشیه شهر بوشهر ایجاد می‌شود
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • قالیباف : مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده
  • مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است
  • اصلاح سیاست‌های ارزی در بانک مرکزی/ التهابات کاهش خواهد یافت
  • اصلاح سیاست‌های ارزی باعث کاهش التهابات بازار می‌شود
  • بوم‌گردی کلید تحقق اشتغال روستاها/جوانان کارآفرین حمایت مالی شوند