Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال پدیده‌ای است که با هیچ پدیده دیگری قابل قیاس نیست. مسابقات فوتبال زیادی در ایران برگزار می‌شود و مثلا نزدیک ۶۵۰ میلیون نفر مسابقات لیگ برتر را تماشا کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، مهدی تاج در کنگره "فوتبال کلینیک" اظهار کرد: یکی از بخش‌های مهم فوتبال لجستیکی است و بخش دیگر فوتبال مباحث اقتصادی است که زوایای خاص خودش را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک بخش دیگر ورزش فوتبال هم به مسابقات و مسائل فنی اختصاص دارد. یک بخش هم مباحث فرهنگی و اجتماعی است. این‌ها ارکان اصلی فوتبال هستند. در زمینه پشتیبانی یکی از مهم‌ترین قسمت‌ها مباحث پزشکی است.

او ادامه داد: فوتبال پدیده‌ای است که با هیچ پدیده دیگری قابل قیاس نیست. اگر جامعه آماری درست کنید می‌بینید که مسابقات فوتبال زیادی در ایران برگزار می‌شود. هیات‌های فوتبال دائما مسابقات را برگزار می‌کنند. در لیگ برتر ما نزدیک ۶۵۰ میلیون نفر مسابقات را تماشا کرده‌اند البته این آمار به گونه‌ای است که شاید مثلا یک نفر هشت مسابقه را دیده باشد و برخی هم همه مسابقات را دیده باشند. این نشان می‌دهد که پدیده فوتبال با سایر پدیده‌ها قابل قیاس نیست.

مهدی تاج بعد از سخنرانی، در جمع خبرنگاران هم اظهار کرد: خوشبختانه تیم ملی فوتبال ایران سه‌شنبه با پرواز اختصاصی به شهر امان در اردن سفر کرد. فکر می‌کنم شرایط خوبی در تیم ملی حاکم است تا یک بازی مناسب انجام شود. فدراسیون فوتبال هتل بسیار خوبی هم در شهر امان برای تیم ملی فراهم کرده تا همه چیز از نظر لجستیک آماده باشد.

فدراسیون فوتبال اردن همکاری‌های لازم را انجام داده و تیم ملی بدون معطلی از فرودگاه عازم هتل شده است. این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد. عراق کشور همسایه ماست و همیشه همسایه ما می‌ماند. مراودات خوبی با آنها داریم اما در اردن بحث رقابت و برد و باخت مطرح است و امیدوارم پیروز آن دیدار ما باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهدي تاج فدراسيون فوتبال تيم ملي فوتبال ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۱۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف دیوید تیلور امپراتور ۸۶ کیلوگرم جهان به دست یک پدیده؛ «آرون بروکس» هیولای جدید ۸۶ کیلوگرم کیست؟

زی‌سان: «آرون مارکل بروکس» متولد ۱۵ ژوئن ۲۰۰۰ در شهر «هیگرز تون» ایالت مریلند یک کشتی گیر سبک آزاد و فولک آمریکایی است که در وزن ۸۶ کیلوگرم رقابت می‌کند. این کشتی‌گیر آمریکایی قهرمان زیر ۲۳ سال جهان و قهرمان ملی ایالات متحده و همچنین دارنده مدال نقره زیر ۲۰ سال و قهرمان زیر ۱۷ سال جهان بوده است.

به گزارش زی‌سان، بروکس در مسابقات کشتی‌آمریکایی (Collegiate Wrestling) چهار بار قهرمان NCAA و چهار بار قهرمان کنفرانس «ده بزرگ» دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا است. بروکس در «هیگرز تون» مریلند به دنیا آمد و در دبیرستان «نورث هیگرز تون» تحصیل کرده است. در طول دوران دبیرستان، بروکس چهار بار قهرمان ملی NHSCA و چهار بار قهرمان ایالت MPSSAA، با رکورد ۱۶۳ پیروزی و ۲ باخت در ایالت مریلند بود. در سبک کشتی آزاد، بروکس قهرمان زیر ۱۷ سال جهان شد. وی با وزن ۱۸۲ پوندی، در اوایل سال ۲۰۱۸ برای تیم پن استیت نیتانی لایونز کشتی می‌گرفت.

در آگوست ۲۰۱۸، بروکس یک مدال نقره از مسابقات جهانی زیر ۲۰ سال به دست آورد. در ژانویه ۲۰۱۹، او عنوان بین المللی یادبود دیو شولتز را به دست آورد و اولین کشتی خود را در سطح بزرگسالان انجام داد. در آگوست ۲۰۱۹، پس از حضور در تیم ملی ایالات متحده، بروکس در دور اول مسابقات جهانی زیر ۲۰ سال توسط ابوبکر آباکاروف، مدال‌آور جهان، حذف شد.

رقابت با دیوید تیلور و حذف امپراتور ۸۶ کیلوگرم

آرون بروکس هم اکنون در باشگاه «نیتانی لایونز» کشتی می‌گیرد و مربی او «کایل ساندرسون» مربی تیم کشتی دانشگاه ایالتی پنسیلوانیاست. وی در مسابقات انتخابی المپیک برای عضویت در تیم ملی آمریکا شرکت کرد و پس از شکست دادن کانر میراسولا، الکس دیرینگر و زاهد والنسیا در برابر امپراتور بلامنازع وزن ۸۶ کیلوگرم جهان یعنی دیوید تیلور قرار گرفت. 

وی در فینال این رقابت‌ها می‌بایست سه بار برابر تیلور قرار می‌گرفت و البته در کمال ناباوری و بهت جهان کشتی دو بار متوالی به ترتیب با نتایج ۴ بر ۱ و ۳ بر ۱ توانست «دیوید تیلور» را شکست دهد تا به عنوان نماینده ایالات متحده در المپیک پاریس حاضر باشد. 

به نظر می‌رسد که این هیولای آمریکایی پدیده جدید جهان کشتی باشد، اما باید دید که آیا شکست تیلور آغاز فرآیند موفقیت‌های این کشتی‌گیر ۲۳ ساله خواهد بود یا نه!. از طرف دیگر این اتفاق برای کشتی ایران نیز اهمیت دارد چرا که با پایان امپراتوری تیلور این پرسش مطرح می‌شود که آیا حسن یزدانی می‌تواند دومین طلای المپیک خود را به دست بیاورد یا نه قرار است ادامه موفقیت‌های تیلور توسط این کشتی‌گیر اهل مریلند یعنی «آرون بروکس» ادامه پیدا کند.

tags # کشتی ، دیوید تیلور ، حسن یزدانی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند
  • حذف دیوید تیلور امپراتور ۸۶ کیلوگرم جهان به دست یک پدیده؛ «آرون بروکس» هیولای جدید ۸۶ کیلوگرم کیست؟
  • هاشمی: فیرپلی مالی باعث عدالت در فوتبال ما می‌شود
  • آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • آمادگی وزارت ورزش برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • وزیر ورزش: برای نگارش آیین نامه فیرپلی مالی به فدراسیون مجوز دادیم
  • وزیر ورزش: حمایت از فوتبال یک اصل اساسی است
  • ابلاغ وزارت ورزش به فدراسیون درباره فیرپلی مالی