Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام نصوری گفت: نشست تخصصی آسیب‌شناسی مهدویت ۱۳ آذرماه سال جاری با حضور ۱۰۰ نفر از روحانیون و مبلغان دینی به میزبانی سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام «محمدرضا نصوری» امروز (22 آبان ماه) در گفتگو با خبرنگار شبستان در ساری به اهمیت آسیب‌شناسی مهدویت اشاره کرد و از برگزاری نشست تخصصی آسیب‌شناسی مهدویت ویژه روحانیون و مبلغان دینی به میزبانی سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در مازندران بابیان اینکه معارف دینی از سوی دشمنان در معرض آسیب قرار دارند، گفت: موضوع مهدویت نیز به‌عنوان یک امر مهم و باارزش در معرض خطر و آسیب است.

 

وی بابیان اینکه بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) شعبه مازندران با برگزاری نشست‌های آسیب‌شناسی با موضوع مهدویت و انتظار به دنبال ترویج و تعمیق فرهنگ مهدویت باهدف کاهش و رفع آسیب‌ها است، یادآور شد: 13 آذرماه 100 روحانی و مبلغ دینی در نشست تخصصی آسیب‌شناسی مهدویت سازمان تبلیغات بهشهر حضور خواهند داشت.

 

حجت‌الاسلام نصوری بابیان اینکه آسیب‌های انتظار منجي عالم بشريت (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در این نشست برای حاضرین تشریح می‌شود، خاطرنشان شد: مخاطبین این نشست‌ها 8 ساعت آموزش می‌بینند.

 

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد هفته وحدت مسجد هفته وحدت هفته وحدت هفته وحدت وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز انتظار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۱۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود گفت: بامداد امروز با دریافت گزارشی از مرکز کنترل عملیات استان گیلان مبنی بر سقوط یک مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان لاهیجان، تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دیزبن به محل حادثه اعزام شدند.
 عامر محبی افزود: این فرد به علت سقوط از ارتفاع دچار آسیب دیدگی شدید شده بود، که پس از بررسی‌های اولیه با توجه به شرایط نامساعد منطقه و صخره‌ای بودن محل یک تیم تخصصی نجات از پایگاه هلال احمر رودسر به محل حادثه اضافه شد.
وی با بیان اینکه پس از راه اندازی گروه تخصصی برای نجات این فرد مسیر دسترسی مشخص شد گفت: پس از اقدامات لازم، مصدوم از مرگ رها یافت و به مکان امن منتقل شد. 
رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود تصریح کرد: در این عملیات یک گروه از ایستگاه آتش نشانی شهرستان لاهیجان و تعدادی از اهالی منطقه حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • نشست علمی«تبلیغ دین؛ آسیب ها و بایسته ها» برگزار می شود
  • رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • برنامه های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی قرآن تشریح می شود
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • لزوم آسیب‌شناسی پرونده‌های معطل مانده در واحدهای اجرای احکام
  • مطالعات جامعه‌شناسی فاجعه
  • نشست تخصصی «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از انقلاب» برگزار می‌شود