Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه کثیری از کاربران عرب شبکه های اجتماعی با ابراز اندوه و خشم خود از اقدام رژیم صهیونیستی در ترور بهاء ابوالعطا فرمانده ارشد شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، خواهان گرفتن انتقام خود وی شدند. ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از  فلسطین الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی بهاء ابوالعطا و همسرش اسماء را بامداد سه شنبه 12 نوامبر(21 آبان) با حمله به خانه آنها در شرق شهر غزه ترور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رژیم همچنین تلاش کرد که اکرم العجوری از مسئولان ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین را در شهر دمشق ترور کند.

کاربران عرب به طور گسترده از گردان‌های القدس و مقاومت فلسطین خواستند که پاسخ سختی به تجاوزگری رژیم صهیونیستی به نوار غزه بدهند.

واکنش‌ها به ترور شهید ابوالعطاء؛ تاکید بر گرفتن انتقام از اشغالگران/ فرمانده مطرح مقاومت در یک نگاه+تصاویر

هزاران فلسطینی با هشتگ هایی از جمله #لا_خطوط_حمراء، #بهاء_ابو_العطا، #غزة_تقاوم به اظهار نظر و محکوم کردن جنایت جدید رژیم صهیونیستی و درخواست برای گرفتن انتقام آن پرداختند.

کاربری با نام "پروفسور سیاسی" نوشت: بهاء ابوالعطا به شهادت رسید و اندکی بعد خواهرش کودکی به دنیا آورد و نامش را بهاء ابوالعطا نامید. صهیونیست ها همچنان کودن هستند و این ملت را نمی شناسند و چنین ملتی ترس و هراس نمی شناسد و پیروزی از آن آنها است و پیروزی وعده خداوند است.

یک کاربر دیگر به نام ریما در توئیتر نوشت: درود به غزهِ خستهِ از اشغالگری. غزه همچنان با تمام قدرت و ضعف خود در برابر اشغالگران مقاومت می کند. غزه با وجود آنچه به سرش آمده است، همچنان قدرتمند و قوی است و تا ابد اینگونه باقی خواهد ماند.

یک فعال دیگر به نام حیده نیز به این گفته اکتفا کرد که "کجا مثل تو را ای ابوسلیم و ابوالعطا بیابیم؟ کوچک و بزرگ در رفتنت اشک می ریزند".

 

صادق حمزه دیگر کاربر توییتر نوشت: پاسخ بی برو برگرد داده خواهد شد.. چشم در برابر چشم. تا شما مشتی اشغالگر هستید، جنگ تمام عیار است.. همه سناریوها برای پاسخ روی میز است و خط قرمزی در کار نیست.

 

عباس دیگر کاربر عرب نیز نوشت: نتانیاهو و کابینه او که عملیات ترور را برای تلاش جهت بهره برداری از خون فلسطینی ها در عرصه های سیاست صهیونیستی اجرا کرد، دچار دستپاچگی شده است و تحلیلگران تاکید می کنند که آنها (صهیونیستها) نخواهند توانست مسیر آتشی را که به راه انداختند، در کنترل داشته باشند و برگه های برنده در دست فلسطینی ها است.

اما محمد عدوان عکسی از بهاء ابوالعطاء همراه با فرمانده فایق سعد منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: تصویر کامل شد، همقطاران در جنوب لبنان. فرمانده بزرگ شهید حاج بهاء ابوالعطا فرمانده منطقه شمالی گردان‌های قدس و فرمانده شهید حاج فایق سعد ابومالک مسئول یگان ویژه گردان‌های قدس در غزه.

کاربر دیگر توییتر تحت عنوان "ثائر فلسطین" نیز با انتشار عکسی از ابوحمزه فرمانده گردان‌های قدس و در اشاره به پاسخ همه جانبه به تجاوزگری صهیونیست ها نوشت: خط قرمزی وجود ندارد.

"علی کثیر" دیگر کاربر توییتر نیز با انتشار عکسی از مبارزان جهاد اسلامی فلسطین خطاب به صهیونیست ها نوشت: پاسخ آن چیزی است که می بینید و نه می شنوید.

کاربر دیگری به نام "حنین دیوینه" نیز با انتشار همین عکس مبارزان جهاد اسلامی خطاب به سران رژیم صهیونیستی نوشت: خط قرمزی وجود ندارد و زجر و درد بیشتری خواهید کشید.

انتهای پیام/

R7969/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اسرائیل نوار غزه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل نوار غزه اسرائیل نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۱۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاربران ایرانی در میدان نبرد فضای مجازی هم پیروز هستند

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، پس از سیلی سختی که دلیرمردان سبزپوش سپاه به صورت رژیم صهیونیستی زدند، این رژیم جعلی سعی کرد تا در فضای مجازی با بازی در جنگ رسانه ای، خود را پیروز میدان نشان دهد اما کابران با واکنش ها و پاسخ هایشان به شایعات، دروغ ها و خیال پردازی های رژیم جعلی صهیونیستی پاسخی محکم دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاربران ایرانی در میدان نبرد فضای مجازی هم پیروز هستند
  • سخنگوی پنتاگون: ما خواهان تشدید تنش‌ها نیستیم
  • عکس/ کاربر صهیونیست: جنگ با ایران اسرائیل را در آتش خواهد سوزاند
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • نخست وزیر ایرلند: اسرائیل انتقام را جایگزین منطق کرده است
  • عملیات سپاه برای آزادی‌خواهان جهان امیدآفرین بود
  • وزیر خارجه عربستان: خواهان نزاع بیشتر در منطقه نیستیم
  • قدردانی امام جمعه اشنویه از عملیات وعده صادق
  • انتقام تاکتیکی و تمرین راهبردی
  • انتقام تاکتیکی و تمرین راهبردی