Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه بلژیکی، لادیسالو بولونی سرمربی تیم لویال آنتورپ بلژیک این روز‌ها شرایط خوبی را در تیمش ندارد و هر آن ممکن است جای خود را به مربی دیگری بدهد. نام مارک ویلموتس هم به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی او در این بین دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: زندگی ویلموتس فیلم می‌شود

حالا دیدیه لامکل زه مهاجم تیم آنتورپ در خصوص اخراج احتمالی بولونی از این تیم بیان کرد: من دوست دارم بولونی ماندگار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال بعد از کسب این نتایج می‌شد حدس زد که کمی جای پای او در تیم شل شود. من برای او می‌جنگم و خواهان این هستم تا او به کارش در تیم ادامه دهد.

او همچنین در مورد سخت‌گیری بولونی به بازیکنان و جانشینی یک مربی خوش اخلاق (مانند مارک ویلموتس که جدی‌ترین گزینه هدایت این تیم است) عنوان کرد: من مربی‌های سخت‌گیر را بیشتر دوست دارم تا اینکه با شوخ طبع‌ها کار کنم. شاید بعضی وقت‌ها بخواهم جُک هم تعریف کنم که بحث این مورد فرق می‌کند.

بیشتر بخوانید:  فیفا رقیب ایران را تهدید به تعلیق کرد

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۱۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اسامی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان در رده‌های بزرگسالان و جوانان به شرح زیر اعلام شد:   الیاس علی‌اکبری به عنوان سرمربی و مختار خورنگ به عنوان مربی تیم ملی کوراش مردان ایران تا پایان بازی‌های داخل سالن ۲۰۲۴ تایلند معرفی شدند.   بتول پاک‌روح سرمربیگری تیم ملی بانوان را برعهده گرفت و فاطمه اسلامی نیز به‌عنوان مربی معرفی شد.   همچنین محبوبه خورشیدی به عنوان سرمربی تیم دختران جوان ایران تا پایان مسابقات قهرمانی جهان معرفی شد.   تیم‌های ملی کوراش بزرگسالان کشورمان خود را برای پیکار‌های قهرمانی آسیا که قرار است خرداد امسال در تهران برگزار شود، آماده می‌کنند.    مرحله نخست اردوی تیم ملی کشورمان از چهارم اردیبهشت در بجنورد آغاز خواهد شد.    ملی پوشان کوراش پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا، بازی‌های داخل سالن قاره کهن را در پیش رو دارند.

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • سیمونه اینزاگی و کسب مهم‌ترین جام‌های ایتالیا به عنوان بازیکن و مربی
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • فیلم وایرال شده و پرحاشیه هم نکونام را به کمیته انضباطی نکشاند | دلیل احضار نشدن سرمربی استقلال چیست؟
  • پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟
  • بازیکن تیم فوتبال بارسلونا: مردم دخترم را که هنوز به‌دنیا نیامده، تهدید به مرگ کردند!
  • اعلام اسامی محرومان هفته بیست و هشتم لیگ یک فوتبال
  • فوتبال ایران قیمت سرمربی سابق تیم ملی را بالا برد!