Web Analytics Made Easy - Statcounter

وی همچنین تاکید کرد باشگاه ها با توجه به منابع مالی شان، بازیکن جذب کنند.

طرفداری- فریبرز محمودزاده، مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره شرایط نقل‌ و انتقالات مسابقات لیگ برتر در نیم‌ فصل صحبت هایی مطرح کرد.

به گزارش تسنیم، او در حاشیه همایش فوتبال کلینیک اظهار داشت:

 من ابتدا بگویم وقتی حضور رسانه‌ها را در این همایش دیدم به اهمیت این همایش پی بردم، به دلیل اینکه رسانه‌ها پل ارتباطی بین فدراسیون، سازمان لیگ، باشگاه و مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این همایش چه در زمینه پزشکی و روانشناسی و چه در بخش بدنسازی و حوزه‌های تخصصی، بسیار تأثیرگذار خواهد بود و امیدواریم تأثیر آن را در مسابقات هم ببینیم.

وی درباره شرایط لیگ یک و درگیری‌هایی که هر هفته در ‌بازی‌ها وجود دارد، گفت:

کلمه هر هفته با اینکه اتفاقاتی در هفته دوازدهم رخ داده است، فرق می‌کند. ما تا هفته دوازدهم مشکلی نداشتیم، ولی در این هفته هم بلافاصله گزارش‌ها را گرفتیم و به کمیته انضباطی و سایر مراجع ارسال کردیم. آنها پیگیری‌های لازم را انجام دادند و بلافاصله افراد متخلف محروم شدند. ما هواداران را به صبوری دعوت می‌کنیم تا در بازی‌ها شاهد حاشیه‌های کمتری باشیم.

مسئول کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ درباره شرایط نقل‌وانتقالات مسابقات لیگ برتر در نیم‌فصل تصریح کرد:

با توجه به اینکه اتمام نیم‌فصل مسابقات ما نزدیک می‌شود به زمان مسابقات تیم امید و با توجه به اینکه از آذر ماه نقل‌وانتقالات شروع خواهد شد سعی می‌کنیم مثل گذشته قوانین و آیین‌نامه‌های فیفا را پیاده کنیم و یک جلسه‌ای را هم با باشگاه‌های لیگ برتری برگزار خواهیم کرد تا راهکارها را ارائه کنیم.

محمودزاده درباره کمیته بازیکنان خارجی که پیش از شروع فصل تشکیل شد، اظهار کرد:

این کمیته همچنان به کارش ادامه می‌دهد و کارگروه بازیکنان خارجی است. ان‌شاءالله مصوبه‌های کارگروه بازیکنان خارجی طوری خواهد بود که کیفیت بازیکنان خارجی بهبود یابد.

وی در پاسخ به این پرسش که  زمان نقل‌وانتقالات چه تاریخی است، خاطرنشان کرد:

نقل‌وانتقالات از 24 آذر ماه شروع می‌شود و تا اواسط دی ماه ادامه خواهد داشت. من خواهشی که دارم این است که با توجه به اینکه باشگاه‌ها می‌خواهند در زمان نقل‌وانتقالات نیم‌فصل بازیکن جذب کنند حتماً مبانی حقوقی را لحاظ کنند و با توجه منابع مالی‌شان بازیکن جذب کنند. 

مسئول کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ در پاسخ به این پرسش که دلیل برکناری سعید فتاحی ناهماهنگی با برخی مسئولان سازمان لیگ بوده است، گفت:

این موضوع در حیطه اختیارات بنده نیست و در حیطه اختیارات مدیران فدراسیون و سازمان لیگ است. ما هم به تصمیمات آنها احترام می‌گذاریم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۱۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاری‌فر با اعلام این خبر اظهار کرد: بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به روستای سیمین در فروردین‌ماه امسال انجام شد و با این اقدام 349 نفر در قالب 101 خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم بهرمند شدند.

بختیاری‌فر تصریح کرد: خط انتقال آبرسانی به روستای سیمین به طول شش کیلومتر و با لوله پلی‌اتیلن 90 میلی‌متری انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه آبرسانی به روستای سیمین از پروژه‌های جهاد آبرسانی است، مطرح کرد: برآورد ریالی اجرای این پروژه شش میلیارد تومان بود اما چون قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) بسیج سازندگی مسئول اجرای پروژه بود فقط سه و نیم میلیارد تومان برای آن هزینه شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع آب در ارتقاء بهداشت و سلامت جامعه، آبرسانی به مناطق روستایی در دولت سیزدهم و وزارت نیرو مورد توجه جدی قرار گرفته است

دیگر خبرها

  • تصاویر ورزش مختلط در لواسان که باعث برکناری شد
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق دعوت شد
  • مدیر سپاهان به کمیته اخلاق احضار شد
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • گریه نماینده مالت در سازمان ملل برای مردم فلسطین
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه در نقل‌وانتقالات
  • چرا «بچه زرنگ» رویداد برتر هنر انقلاب شد/ به کاربلدها اعتماد کنیم