Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال گفت:فدراسیون اردن همکاری لازم را با ما داشته است تا کاروان ایران بدون معطلی به هتل رفته است که از این بابت باید از مسئولان تشکر کرد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی تاج در حاشیه همایش فوتبال کلینیک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم تمرین کرده است. امروز هم تمریناتش را دنبال کرده و تمام شرایط برای یک مسابقه خود آماده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال هتل بسیار خوب و امکاناتی را فراهم کرده و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد تا در بازی با عراق موفق باشیم.

وی ادامه داد: فدراسیون اردن همکاری لازم را با ما داشته است تا کاروان ایران بدون معطلی به هتل رفته است که از این بابت باید از مسئولان تشکر کرد. هیچ مسئله حاشیه‌ای وجود ندارد. عراق کشور همسایه ما است و همیشه همسایه ما خواهد بود.  

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ما مراودات خوبی با هم داریم و در زمین فوتبال بحث رقابت و برد و باخت است که امیدوارم برنده آن بازی ما باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مهدی تاج تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۱۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم

 فریدون زندی، ستاره سابق فوتبال کشورمان مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود. زندی در بخشی از این گفت و گو شدت سقوط ارزش ریال و افزایش نرخ ارز را غیر قابل باور می‌داند و می‌گوید: «وقتی به فوتبال ایران آمدم دلار هزار تومان بود».

این بازیکن ایرانی - آلمانی در مصاحبه با عادل فردوسی‌پور گفت: «مگه می‌شه از هزار تومن بیاد به ۶۵؟ به هرکی تو آلمان بگی، میگه نه شدنی نیست، این دروغ میگه. اگه جنگ بشه، جنگ بزرگی بشه این اتفاق می‌افته. اما اینجا (ایران) شده دیگه. اینجا همه چی می‌شه».

بازیکن اسبق کایزرسلاترن، فرایبورگ و استقلال، از سال ۱۳۸۳ پیراهن تیم ملی ایران را پوشید و پنج گل ملی هم در کارنامه دارد. فردوسی‌پور در این مصاحبه درباره سرعت سقوط ریال و جهش ارز می‌گوید: «الان ممکنه اگه صبح شروع کرده باشیم با ۶۶، الان عجیب نیست که به ۷۰ رسیده باشه. خیلی تلخه».

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • بیانیه مشترک امیر کویت و پادشاه اردن با تاکید بر کاهش تنش‌ها
  • مسئولان در امر حجاب وظیفه حاکمیتی، اخلاقی و اجتماعی دارند
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس