Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، ایمان محرابی‌نیا در گفتگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، اظهار کرد: در حال حاضر رصد تردد در جاده‌ها از طریق 794 دستگاه دوربین نظارت تصویری و 22‌30 دستگاه ترددشمار انجام می‌شود.

وی افزود: ‌طبق‌ آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2230 دستگاه ترددشمار جاده‌ای، در شبانه‌روز گذشته کل تردد ثبت شده در جاده‌ها، نسبت به روز قبل‌‌‌‌‌‌‌ 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4 درصد افزایش نشان می‌دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 16 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ‌ثبت شد.

محدودیت‌ ترافیکی جاده‌ها از امروز تا شنبه 25 آبان‌

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 امروز تا ساعت 6 روز شنبه 25 آبان، از محورهای کندوان، فیروزکوه،‌ هراز‌ و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

محرابی‌نیا گفت: در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه 24 آبان تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 25 آبان، ‌از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محور، تردد از ساعت 17 روز جمعه 24 آبان‌ تا ساعت 2 بامداد روز بعد، از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها افزود: در محور کندوان‌ تردد کامیون و تریلر و در ‌محور هراز‌ تردد تریلرها کماکان ممنوع است.

وی اضافه کرد: در محور هراز ‌تردد کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 امروز و همچنین از ساعت 6 تا 24 دو روز آینده، ‌ممنوع است.

آخرین وضعیت ترافیکی ‌محورهای منتهی به شمال کشور

محرابی‌نیا بیان کرد: طبق اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری، هم‌اکنون ‌در مسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین-رشت و محورهای ‌فیروزکوه‌‌ و کندوان، تردد روان است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بروز ترافیک نیمه‌سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال در برخی مقاطع هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بارش خاصی در محورهای منتهی به شمالی کشور نداریم‌، از بروز ترافیک سنگین در مسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین-کرج خبر داد.

انسداد پنج جاده ‌به دلیل نبود ایمنی

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: ‌در حال حاضر جاده فرعی شمشک - دیزین‌، محور رامیان- اولنگ - شاهرود، محور قدیم خرم‌آباد-پل دختر‌، محور شهداد-اندوهجرد و جاده شهداد-نهبندان‌‌ به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محدودیت تردد در هراز به دلیل عملیات کارگاه جاده‌‌ای

محرابی‌نیا گفت:‌ ‌محور هراز مقطع پیچ ابتهاج از 27 آبان تا 28 آبان بین ساعت 8 تا 17، به‌ دلیل اجرای عملیات اصلاح قوس جاده و ایمن‌سازی‌ مسدود می‌شود و تردد از محورهای جایگزین کندوان و فیروزکوه‌ انجام می‌شود.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها افزود: محور هراز مقطع گالری امام‌زاده هاشم‌ تا روز 30 آبان 98، بین ساعت 8 تا 18، به‌ دلیل اجرای عملیات بهسازی گالری امام زاده هاشم، در کیلومتر 18 تا 19 مسیر شمال به جنوب محدوده آبشار، مسدود است و تردد از مسیر جایگزین تونل مشاء انجام می‌شود.

آزادراه‌‌ ‌‌قزوین-کرج‌ پرترددترین جاده‌‌ کشور

وی یادآور شد: در ‌24 ساعت گذشته بیشترین تردد در‌ آزادراه قزوین-کرج، آزادراه ‌کرج-تهران و آزادراه ‌تهران-کرج‌، ثبت شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: هراز ترافیک اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای تهران شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۱۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در محور هراز برقرار است

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز گفت: محور هراز پس از پاک‌سازی بر اثر ریزش سنگ از سوی راهداران هم‌اکنون تردد در این محور برقرار است.

کوروش روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با بیان اینکه جاده هراز صبح امروز بر اثر ریز سنگ‌های بزرگ در چند نقطه مسدود شده بود، اظهار کرد: این محور از ساعات شامگاه گذشته دوشنبه شاهد بارش شدید باران بوده که باعث ریزش سنگ، امروز در ۳۰ کیلومتر آمل به تهران منطقه لهاش تا ۹۰ کیلومتر امام‌زاده هاشم به طول ۶۵ کیلومتر شود که موجب بسته شدن محور شد.

وی افزود: جمع‌آوری انباشت شن و ماسه و سنگ‌های کوهی از سطح جاده با حضور عوامل گشت راهداری هراز در محل ریزش سنگ و بل چهار اکیپ اعم از کامیون‌های تیغ دار، گریدر، لودر، خودروهای نیمه سنگین راهداری به همراه ۳۰ نفر از نیروهای راهداری دستور کار قرار گرفت.

رئیس اداره راهداری حمل و نقل جاده‌ای هراز ادامه داد: براثر این ریزش سنگ یک دستگاه خودروی سمند دچار صدمه شد که هنگام عبور از این محور به تذکرات پلیس راه و عوامل راهداری مبنی بر محدودیت تردد توجه نکرده و به حرکت خود در مسیر آمل به تهران ادامه داد.

روشن با اشاره به اینکه به سرنشینان این خودرو آسیبی وارد نشد، عنوان کرد: هم‌اکنون تردد در محور هراز برقرار و جاده باز است اما به رانندگان توصیه می‌شود باتوجه به شرایط آب و هوا و وضعیت احتمال ریزش سنگ، از انجام تردد و سفرهای غیر ضروری در این جاده خودداری کنند.

کد خبر 747315

دیگر خبرها

  • تردد در محور هراز برقرار است
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • ترافیک در محور هراز سنگین است