Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@17:16:57 GMT

پارک بانوان در شمال شهر گرگان ساخته می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۱۹۰۱

پارک بانوان در شمال شهر گرگان ساخته می شود

مرتضی عارف در گفتگو با خبرنگار مهر از طراحی و ساخت پارک بانوان شهرستان گرگان خبر داد و اظهار کرد: در منطقه مریم آباد گرگان، ۹ هکتار زمین برای احداث پارک های تخصصی در نظر گرفته شده است که چهار و نیم الی پنج هکتار آن به پارک بانوان تعلق می گیرد.

معاون عمران شهرداری گرگان ادامه داد: علاوه بر پارک بانوان در این منطقه، طراحی پارک معلولین، سوله سرپوشیده شهر بازی، پارک ژوراسیک، پارک امید به زندگی، بخش تجاری، بازارچه محلی و پیست دوچرخه سواری، در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به موضوع تامین هزینه ریالی این طرح ها پرداخت و گفت: با توجه به حجم زیاد اعتبار لازم برای اجرای این طرح ها، ما در فاز اول، بخش کلی سایت را طراحی کرده و بخش تجاری، بازارچه محلی، دیوار کشی ها، آب و برق و مسیر های مورد نیاز را  در چند روز آتی طراحی می کنیم و با برآورد هزینه، ساخت طرح را اجرا می کنیم.

عارف در مورد پارک بانوان گفت: پس از اتمام طراحی پارک بانوان در هفته آینده و تهیه مدل به اصطلاح ۳D پروژه، مجوز های لازم را اخذ می کنیم و با انتخاب پیمانکار، ساخت پارک را آغاز می کنیم.

وی در مورد  امنیت بصری این پارک گفت: ما با رعایت مسائل اخلاقی که مهمترین موضوع در امر ساخت پارک بانوان است، تلاش می کنیم که بانوان بتوانند با خیال راحت از این پارک استفاده کنند.

عارف ادامه داد: با توجه به محل احداث پارک و نبود ساختمان سازی در آن منطقه، هیچ گونه اشرافی بر این پارک وجود ندارد و با این حال دیوار کشی ها به گونه ای انجام می شود که مسائل اخلاقی رعایت شود.

معاون عمران شهرداری در مورد امکانات این پارک نیز گفت: استخر رو باز، وسایل بازی، زمین های بازی فوتبال، والیبال، بسکتبال و...، پیست دوچرخه سواری، آبنما، آلاچیق و کافی شاپ، از جمله امکانات طراحی شده این پارک به حساب می آید.

وی در مورد دیگر طراحی های این مجموعه پارک ها گفت: ما بر اساس بودجه موجود کار پروژه ها را طراحی می کنیم و در پایان، برآورد هزینه انجام می دهیم و در نهایت با انتخاب پیمانکار و نظارت شورای شهر، طرح اجرایی می شود.

کد خبر 4771235

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری گرگان پارک بانوان گرگان بوشهر یوم الله 13 آبان زلزله راهپيمايي 13 آبان ایلام شهرکرد تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه قزوین سفر استانی پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی استخوان‌های کاشتنی جمجمه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، متخصصان یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق به طراحی و تجاری سازی استخوان‌های کاشتنی جمجمه شدند. 

بر اساس این گزارش، این محصول تاکنون حدود ۲۵۰ بیمار به کار گرفته شده و قیمت آن یک چهارم نمونه مشابه خارجی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طراحی لیگ (INSITU) در بخش پرایمری و سکندری
  • طراحی استخوان‌های کاشتنی جمجمه
  • تمامی واحدهای روستایی با مشارکت مردمی و تسهیلات ساخت ویلایی ساخته می‌شود
  • اولویت طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان، ساخت خانه ویلایی است
  • پارک چان ووک «اولدبوی» را به تلویزیون می‌برد
  • دستگاه تحلیل سیگنال‌های الکتریکی در لایه‌های پوست ساخته شد/ امکان بهبود و پایش زخم
  • «موسی» و «پایتخت» امسال ساخته می‌شوند؟
  • پارک‌های بانوان شهر خرم‌آباد ساماندهی می‌شوند
  • «موسی» و «پایتخت» امسال ساخته می‌شوند؟
  • ساختمانی که برخلاف اصول مهندسی ساخته شد