Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@10:13:10 GMT

تهران| آتش‌سوزی در یک هتل ۳ طبقه + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۱۹۸۲

تهران| آتش‌سوزی در یک هتل ۳ طبقه + تصاویر

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک هتل سه طبقه در خیابان ناصرخسرو خبر داد. ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ اجتماعی حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر آتش‌سوزی در یک مجتمع اقامتی (هتل) در خیابان ناصرخسرو، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 11 امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک مجتمع اقامتی در خیابان ناصرخسرو، صور اسرافیل به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان چهار ایستگاه آتش‌نشانی همراه با نربان هیدرولیکی و تشک نجات در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک هتل سه طبقه بود که در آن ده‌ها اتاق برای اسکان مسافران وجود داشت.

وی با اشاره به آتش‌سوزی یکی از اتاقهای این هتل در طبقه دوم آن و شعله‌ور بودن کامل این اتاق 15 متری، گفت: آتش به سرعت در حال سرایت به سایر اتاقها بود که آتش‌نشانان به سرعت عملیات مهار حریق را آغاز کردند.

ملکی ادامه داد: دود زیادی طبقه دوم و طبقه بالایی را فراگرفته که آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش مشغول نجات ساکنان شده و حدود 20 نفر از ساکنان هتل به سلامت از داخل ساختمان خارج شدند.

به گفته سخنگوی آتش‌نشانی تهران، این حادثه مصدوم و تلفات جانی برجای نگذاشته و آتش‌نشانان درحال ایمن‌سازی محل حادثه هستند.

به گزارش تسنیم؛ این دومین حادثه آتش‌سوزی در 24 ساعته گذشته در مجتمع‌های اقامتی (هتل) در پایتخت است؛ صبح دیروز نیز یک هتل هفت طبقه در خیابان طالقانی دچار حریق شد که البته با حضور به موقع آتش‌نشانان آن حادثه نیز به خیر گذشت.

 

آتش‌سوزی در مجتمع 7طبقه اقامتی + تصاویرتهران| آتش زدن خانه پس از سرقت طلاجات توسط پرستار کودک

انتهای پیام/

R1370/P/S2,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط آتش‌سوزی آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی تهران آتش نشانی آتش سوزی آتش نشانی تهران آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۱۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی کارگاه آهنگری و مصدوم شدن یک آتش‌نشان خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه آتش‌سوزی اظهار کرد: این حادثه در یک کارگاه در خیابان پامنار محدوده بازار کوچه پرتویی امروز ساعت ۱۲:۳۷ _دوشنبه سوم اردیبهشت_ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه سه ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند، افزود: پس از حضور مأموران اعزامی در محل حادثه مشخص شد، در این کارگاه آهنگری و برش آهن، رنگ و مواد قابل اشتعال نیز وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این کارگاه یک طبقه بود و یک نیم طبقه نیز روی پشت‌بام داشت، تصریح کرد: شعله‌های حریق در حال گسترش به طبقه همکف بود.

ملکی با اشاره به اینکه آتش‌نشانان عملیات اطفا را آغاز و از گسترش و سرایت حریق به دیگر نقاط جلوگیری کردند، گفت: در این عملیات یک نفر از آتش‌نشانان از ناحیه پا مصدوم و ایمن‌سازی محل حادثه انجام شد.

کد خبر 746971

دیگر خبرها

  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • آتش سوزی و انفجار در اصفهان