Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازیار غلامی عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی نسبتا پایدار در منطقه است که به تدریج طی عصر امروز تا ظهر فردا با  عبور جریانهای کم و بیش ناپایدار بارش پراکنده باران پیش بینی می شود .

 وی اضافه کرد: با تقویت ناپایداری و نفوذ جریانات سرد شمالی از بعد از ظهر پنجشنبه شرایط برای ابرناکی، مه آلود بودن هوا، بارندگی و وزش باد ( بعضی نقاط شدید) ، احتمال رعد  وبرق کاهش محسوس دما و در ارتفاعات بارش برف مهیا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان اینکه  تا اواسط هفته آینده ، تداوم بارش های متناوب و ماندگاری هوای سرد در منطقه مورد انتظار است ، گفت: آسمان استان برای  امروز( چهارشنبه) صاف تا نیمه ابری به تدریج افزایش ابر ، طی عصر و شب رگبار پراکنده و احتمال رعد و برق و برای روز پنجشنبه نیمه ابری تا ابری و مه آلود ، به تدریج بارندگی و وزش باد ( عصر و شب بعضی نقاط شدید) ، احتمال رعد و برق ، کاهش دما و اواخر وقت در  ارتفاعات بالا دست بارش برف پیش بینی می شود.

غلامی ادامه داد:  آسمان استان برای روز جمعه نیز ابری و مه آلود ، کاهش نسبی دما، بارندگی و وزش باد ( بعضی نقاط شدید یا خیلی شدید و در  ارتفاعات بارش برف مورد انتظار است.

وی یاداور شد: بیشینه و کمینه دمای استان برای شبانه روز گذشته در شهر لاهیجان  با ۲۲ درجه سلسیوس و دیلمان یک درجه سلسیوس ثبت شده است

 سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان  اضافه کرد: دمای رشت نیز طی شبانه روز گذشته به ۲۰ درجه رسید و در کمترین دما به ۹ درجه کاهش یافت.

برچسب‌ها هواشناسی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی گیلان هواشناسی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۲۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش آفتاب مطبوع بهاری در جای جای گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: با نفوذ سامانه هوای جنوبی به آسمان گیلان و وزش باد گرم در مناطق کوهستانی، هوای استان دست کم تا یکشنبه آفتابی است.

محمد دادرس افزود: مه آلودگی شبانگاهی و صبحگاهی از پدیده‌های جوی در این مدت است.

وی با بیان اینکه کمترین دما در شبانه روز گذشته از دیلمان، ۱۰ درجه سانتی گراد گزارش شد، افزود: گرم‌ترین منطقه گیلان هم در این مدت، رودبار با ۳۲ درجه سانتی گراد دما اعلام شد.

مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: دریای خزر هم با ارتفاع موج ۱۰ تا ۵۰ سانتی متر، برای فعالیت‌های دریانوردی تا یکشنبه آینده مناسب است.

محمد دادرس افزود: دمای فعلی رشت مرکز گیلان، ۲۳ درجه سانتی گراد و رطوبت فعلی هوای این شهر، ۶۰ درصد است.

دیگر خبرها

  • درخشش آفتاب مطبوع بهاری در جای جای گیلان
  • هوای کرمان بارانی به همراه بارش تگرگ
  • هوای امروز استان صاف تا کمی ابری
  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است
  • بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در ایران
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها