Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: در ادامه اقدامات قوه قضائیه در زمینه سالم‌سازی و برخورد با متخلفین درون سازمانی به صورت همزمان تعدادی از کارکنان متخلف سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دستگیر شدند.

بر اساس این گزارش با اقدامات صورت گرفته از سوی مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه، صبح امروز (چهارشنبه) ۲۲ آبان ۹۸ تعدادی از کارکنان سازمان ثبت که مبادرت به تخلفات گسترده‌ای علیه منافع مردم می‌کردند؛ دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدام مذکور با هماهنگی و پیگیری رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صورت گرفته است.

اخد رشوه‌های کلان، جعل و همکاری با افراد سودجو در راستای تصرف اموال عمومی یا خصوصی، سوء استفاده از اسناد مرتبط با اشخاص حقیقی و حقوقی و ایجاد خلل و کاهش سرعت در فرایند کار جهت اخذ رشوه‌های کلان از جمله تخلفات صورت گرفته توسط این افراد بوده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: رشوه دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۲۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

94 هزار نسخه نشریه ادواری طی یک سال جذب آرشیو مطبوعات رضوی شد

حجت الاسلام سیدجلال حسینی، رئیس سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، این آمار را حاکی از اعتماد مراکز، گروه ها و شخصیت های فرهنگی به این سازمان عنوان کرد که در حفظ میراث فرهنگی رسانه ها تلاش مستمر دارد. 
وی با بیان این آمار گفت: از این تعداد 67 هزار و 800 نسخه آن اهدایی است که نسبت به سال گذشته آن 20 درصد رشد داشته است. 
رئیس سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی ، بخش عمده مطبوعات اهدایی را از سوی کتابخانه ملی ایران، ادارات کل ارشاد استان ها و دکتر فتاحی معصوم نماینده اسبق مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد. 
شایان ذکر است، مرکز آرشیو مطبوعات سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی آمادگی دارد با جذب منابع مطبوعاتی (روزنامه، مجله، سالنامه) به صورت چاپی و الکترونیکی در قالب اهدا مبادله و خرید برای حفظ منابع فرهنگی کشور اقدام نماید. 
علاقه مندان به وقف های فرهنگی و پژوهشگران می توانند از طریق تلفن 05132232519 اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • دستگیری 9 کارمند گوگل به دلیل اعتراض به قرارداد با رژیم اسرائیل + عکس
  • روسیه: فوری اسرائیل را تحریم کنید | خشم روس‌ها از اتهام همکاری کارکنان آژانس امداد و کار با جنبش حماس
  • دستگیری زنی که دایی مرده خود را به بانک برای ضمانت برد
  • دستگیری زنی که دایی مرده خود را به بانک برای ضمانت برد + عکس | امضا کن خسته شدم!
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • کارمندان بخوانند؛ رییس سازمان برنامه درباره حقوق ۱۴۰۳ کارمندان چه گفت؟
  • تهران قدیم| ژست جالب این دو نفر مقابل یک کفاشی، ۷۳ سال قبل/ عکس
  • رفع نیازهای بهداشتی و درمانی از اولویت‌های برنامه‌ریزی کلان در کردستان است
  • ۹۴ هزار نسخه نشریه ادواری طی یک سال جذب آرشیو مطبوعات رضوی شد
  • 94 هزار نسخه نشریه ادواری طی یک سال جذب آرشیو مطبوعات رضوی شد