Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رسمی ایتالیا (انسا)، پلیس این کشور امروز- چهارشنبه- در چارچوب تحقیق از عناصر افراطی راست‌گرا در پی توطئه برای انفجار مسجدی در نزدیکی منطقه «سیه‌نا» دو مظنون را بازداشت کرده و ۱۰ نفر دیگر را مورد بازجوئی قرار داد. 

پلیس اعلام کرد که ۱۲ فرد متهم به تملک اسلحه برای اغراض خرابکارانه را مورد بازجویی قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مقام‌علی پلیس اعلام کردند که شاخه‌های عملیات ویژه پلیس «فلورانس» و «سیه‌نا» بسیاری را مورد بازجوئی قرار داده و مکان جاسازی سلاح‌ها و مواد منفجره را در برخی منازل، انبارها و دفاتر در منطقه سیه‌نا کشف کرده‌اند. 

پلیس تصاویری از این مواد کشف شده را در رسانه‌های ایتالیا منتشر کرد. 

انسا به نقل از پلیس اعلام کرد گروهی که مورد بازجوئی قرار گرفتند، در حال طراحی توطئه برای انفجار مسجدی در «کولی وال السا» واقع در شمال غرب سیه‌نا از طریق لوله‌های گاز بوده‌اند. 

انجمن اسلامی ایتالیا با انتشار بیانیه‌ای در صفحه فیسبوک اعلام کرد: «افراط‌گرایی و تروریسم راست‌گرا دو خطر حقیقی هستند و ما از همه می‌خواهیم که آنها را محکوم کنند». 

 

 

 

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: عملیات تروریستی پلیس ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۲۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا روبروی میلان به میدان رفت و در یک بازی تماشایی و جنجالی موفق شد حریف قدیمی و همشهری را با نتیجه1-2 از سر راه بردارد و قهرمانی‌اش در این مسابقات را مسجل کند.

برای بازیکنان و هواداران این تیم اهمیت زیادی داشت که بتوانند در این بازی قهرمانی خودشان در رقابت‌های این فصل را قطعی کنند تا تلخی شکست برابر رقیب قدیمی را برای تیم حریف چند برابر کرده باشند.

با وجود اینکه بسیاری احتمال داده بودند که شاگردان سیمون اینزاگی بتوانند در این بازی به پیروزی برسند و جشن قهرمانی را برپا کنند اما ژانگ که این روزها در چین به سر می‌برد به ایتالیا برنگشت و در ورزشگاه سن سیرو غایب بود.

حالا رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که دلیل ماندن مالک باشگاه اینتر در خاک کشورش این است که دادگاهی در میلان رای بر علیه او و به سود بانک آسیایی که طرف قرارداد او بوده و شکایتی از او مطرح کرده صادر کرده و ژانگ نگران است که در صورت حضور در خاک ایتالیا از سوی مقامات پلیس این کشور بازداشت شود. چنین ادعایی پیش از این هم مطرح شده بود اما غیبت او در بازی دیشب نشان داد که حتی اگر تصمیمی برای بازداشت او گرفته نشده باشد اما این نگرانی در او وجود دارد.

دیگر خبرها

  • بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک
  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • نتانیاهو هیتلر زمان، نمی‌تواند فرار کند | ترکیه در عراق عملیات نظامی انجام می دهد؟
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • بازداشت ۳ نفر در آلمان به ظن جاسوسی سطح بالا برای چین