Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-25@13:36:38 GMT

لزوم عملی شدن پیشنهادات مطروح در کنفرانس وحدت

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۲۱۲۵

لزوم عملی شدن پیشنهادات مطروح در کنفرانس وحدت

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، شیخ بهاء الدین نقشبندی، شیخ طریقت نقشبندی در اقلیم کردستان عراق و رئیس سازمان فرهنگی عرفان و تصوف در این اقلیم، با اشاره به تأثیر مهم کنفرانس وحدت در تقریب بین مذاهب و وحدت بین مسلمانان گفت: وحدت باعث سرافرازی و سربلندی تمام مسلمین است و باید سخنان و توصیه های مطرح شده در این کنفرانس را در بین خود به مرحله عمل برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد:چنین اجلاسهایی باعث می شود که مسلمانان از نزدیک با هم ارتباط داشته و بیشتر با هم هماهنگی داشته باشند؛ اتحاد در عین حال که باعث خوشنودی برای مسلمانان است، برای دشمنان ما سودی نخواهد داشت.

نقشبندی با بیان این مطلب ادامه داد:آمریکا و اسرائیل فقط از تفرقه ما سود برده  و کارهای خود را از  طریق وهابیت پیش می برند، پس ما مسلمانان اعم از شیعه و سنی باید منسجم و متحد  باشیم و نگذاریم وهابیت دربین ما ایجاد تفرقه کنند.

وی تأکید کرد که اگر ما با هم اتحاد داشته باشیم، می توانیم در زمینه اقتصادی هم  روی پای خود بایستیم و محتاج به غربی ها نباشیم؛ تفرقه همه جنبه های زندگی مسلمان اعم از سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و .. را تحت تأثیر قرار می دهد.

شیخ طریقت نقشبندی کردستان عراق، با بیان اینکه قدس، محور اصلی و اساس اتحاد میان همه مسلمانان است، ابراز امیدواری کرد، کنفرانس وحدت به اهداف اصیل خود در این زمینه برسد. وی تأکید کرد:ما مسلمانان اعم از شیعه و سنی و کرد و عرب، اگر با هم باشیم، اسرائیل و آمریکا نمی توانند کاری کنند که سرزمینهای مقدس ما اشغال شود.

انتهای پیام/

 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۲۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار عملی کاسا-۱۰۰۰ آغاز می‌شود 

سخنگوی شرکت ملی توزیع برق افغانستان(برشنا) اعلام کرد در آخرین نشستی که با نمایندگان بانک جهانی و شرکت‌های قراردادی در ترکیه داشتیم، تصمیم گرفته شد کار پروژه کاسا-۱۰۰۰ در اردیبهشت سال جاری آغاز شود.

حکمت‌الله میوندی افزود: بانک جهانی برای آغاز کار پروژه کاسا-۱۰۰۰ آمادگی دارد.

پروژه کاسا-۱۰۰۰ در کنار ۵۰ میلیون دلار حق ترانزیت درسال، اهمیت یافتن توقفگاه و اعتبار ترانزیتی افغانستان در آسیا و برخی از امتیازات دیگر، مبلغ ۴۰ میلیون دلار از خدمات همگانی را در سال نصیب کشور افغانستان می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • پیشنهادات ایران برای ارتقای امنیت اطلاعات
  • کار عملی کاسا-۱۰۰۰ آغاز می‌شود 
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند
  • نتانیاهو: حماس پیشنهادات ما برای آزادی اسرا را رد کرده است