Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان دوم تیم‌ملی ایران به دلیل آسیب دیدگی بازی مقابل تیم ملی فوتبال عراق را از دست داد. او ابتدا به اردو دعوت شد، ولی در نهایت جای خودش را به مهدی ترابی وینگر چپ پرسپولیس داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری احسان حاج صفی کاپیتان دوم تیم ملی از لیست ایران خط خورد به این دلیل که مصدوم شد. بعد از آسیب دیدگی او کادر پزشکی ایران توضیحی درباره شرایطش ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا اما خبر رسیده مصدومیت حاج صفی از ناحیه کشاله پاست و باید مدتی به مداوای آن بپردازد. شنبه گذشته احسان در تیم ملی تست پزشکی داد.

همان روز ترابی هم پیش از دعوت شدن به اردو، تست پزشکی داد و وقتی پزشکان دیدند مشکلی ندارد، به ویلموتس گفتند تا نامش در لیست قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران احسان حاج صفی تیم ملی فوتبال عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۲۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری کاپیتان پرسپولیس بعد از اتمام فیفادی + عکس

امید عالیشاه بعد از تمام شدن بازی های ملی یک استوری منتشر کرد

طرفداری | فیفادی یا همان ایام بازی های ملی شب گذشته تمام شد.

امید عالیشاه کاپیتان محبوب تیم پرسپولیس بعد از تمام شدن بازی های ملی با یک استوری به استقبال بازی های باشگاهی رفت. تیم پرسپولیس در جام حذفی و لیگ برتر برای قهرمانی می جنگد اما سرخپوشان برای قهرمانی در لیگ برتر مانع سختی به نام استقلال دارند. استقلال هم اکنون با عملکرد بی نظیر شاگردان نکونام در صدر جدول قرار دارد و پرسپولیسی ها در تعقیب آنها هستند.

تیم ملی ایران در این فیفادی در دو بازی به مصاف ترکمنستان رفت و هر دو بازی را با برد پشت سر گذاشت. این بازی ها در چارچوب مرحله مقدماتی راه یابی به جام جهانی 2026 برگزار شد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • بازیکن خارجی آبی ها هپاتیت داشت و از ایران رفت | فسخ قرارداد زودهنگام
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • بازیکن جدید تیم ملی از روسیه آمد (عکس)
  • استوری کاپیتان پرسپولیس بعد از اتمام فیفادی + عکس
  • پس از 19 سال؛ یک بازیکن از آرسنال کاپیتان تیم ملی انگلیس شد
  • بهترین بازیکن دیدار ترکمتستان و ایران
  • بایرلورکوزن برای ویکتور بونیفیس قیمت تعیین کرد: دست کم 55 میلیون یورو!
  • ۲ بازیکن رم در لیست خروج ده‌روسی
  • پیغام بارسلونا به مشتریان؛ این 5 بازیکن را به فروش می‌رسانیم