Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:02:44 GMT

روند واگذاری طرح‌های مسکن مهر قم تسریع شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۲۱۴۵

روند واگذاری طرح‌های مسکن مهر قم تسریع شود

محسن بهشتی روز چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن قم در سالن اجتماعات معاونت عمرانی استانداری قم اظهار داشت: درحالی که طبق اعلام مقامهای عالی رتبه، قم در بحث مسکن مهر رتبه نخست کشور را داشت، ولی اکنون پنج یا ۶ استان جلوتر از قم جشن پایان مسکن مهر را گرفتند.

وی با بیان اینکه با تلاش همه مسئولان تاکنون ۴۶ هزار واحد مسکن مهر در قم واگذار شده  ولی با این حال عملکرد استان تحت شعاع تاخیر در واگذاری طرح‌های باقیمانده قرار گرفته است، گفت: بیش از ۴۰۰ واحد هنوز واگذار نشده که همین امر باعث سقوط استان به رده‌های آخر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار قم تصریح کرد: ما نمی‌توانیم در استان جشن اختتامیه مسکن مهر را برگزار کنیم، چون حتی اگر یک متقاضی هم مسکن خود را نگرفته باشد، موضوع را رسانه ای می‌شود.

بهشتی با اشاره به اینکه خستگی اجرای طرح های مسکن مهر قم به تن همه مانده است، یادآور شد: اگر کسی نمی‌تواند این مشکل را حل کند، اصراری نیست محترمانه کنار برود و اگر هم واقعا می‌تواند، بایستد و آن را به پایان برساند.

وی گفت:‌ اینکه هر بار پایان طرح مذکور به تعویق بیفتد، درست نیست، چون مردم می‌گویند یک سری هفت، هشت ساله است که در مسکن مهر ساکن می‌باشند، ولی ما نیز که با آنها شروع کردیم، هنوز مستاجر هستیم.

وی افزود: این مساله زندگی خانوارهای تقاضا کننده مسکن مهر که عمدتا از اقشار متوسط به پایین هستند را فرسایشی می کند و باعث می‌شود، هر چیز دارند را از دست بدهند، از این رو به هیچ وجه نمی‌توان آن را توجیه کرد.

برچسب‌ها قم مسکن مهر راه و شهرسازی استانداری قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم مسکن مهر راه و شهرسازی استانداری قم قم مسکن مهر راه و شهرسازی استانداری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۲۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و ساز ویلایی از طریق مشارکت‌های مردمی رشد پیدا کرد

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه روند ساخت مسکن با استفاده از ظرفیت های مردمی خود نقش بسیار موثری در بهبود روند تولید مسکن به ویژه در بخش ویلایی سازی دارد گفت: آمارها حاکی از آن است که استفاده از ظرفیت های مردمی خود باعث شده که میزان ساخت واحدهای با طبفات کمتر رونق پیدا کند واین اقدام خود زمینه ساز توسعه و پیشرفت واحدهای مسکونی حیاط دار شده است.

وی ادامه داد: بازار مسکن در حال حاضر نیازمند استفاده از ظرفیت های مردمی است بنابراین باید برنامه ریزی برای تحقق این امر در تمامی بخش ها صورت گیرد تا شاهد جمع شدن واحدهای بلند مرتبه در بخش های مختلف کشور باشیم.

مالکی توضیح داد: با توجه به شعار سال مبنی بر جهش تولید با استفاده از ظرفیت های مشارکت مردمی تمامی دستگاه ها باید پای کار بیایند تا از طریق پرداخت تسهیلات ساخت و اختصاص زمین بتوانیم این طرح را در شهرهای مختلف به مرحله اجرایی شدن برسانیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تسریع شود
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی زمینه ساز اتمام پروژ‌های نهضت ملی مسکن
  • روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود
  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • ساخت و ساز ویلایی از طریق مشارکت‌های مردمی رشد پیدا کرد
  • واگذاری سایت دوازدهم آزادشهر به متقاضیان
  • مواد توهم‌زا موجب تسریع در روند مرگ سلولی می‌شود
  • مواد توهم‌زا چه عارضه هایی دارند/ تسریع در روند مرگ سلولی
  • تکمیل طرح‌های مسکن در تنگستان تسریع شود