Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@16:58:12 GMT

جنگ ما با دشمن صهیونیستی تازه در آغاز راه است

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۲۲۲۲

گردان های ناصر صلاح الدین، شاخه نظامی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین، بیانیه ای را در خصوص تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به غزه، صادر کردند.

اخبار بین‌الملل- بر اساس این گزارش، در این بیانیه آمده است:  جنگ ما با دشمن صهیونیستی تازه در آغاز راه است.

در بیانیه مذکور تأکید شده است: هرگز اجازه نمی‌دهیم نتانیاهو با ریختن خون فلسطینیان برای خود پیروزی به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه تصریح شده است: خون در برابر خون و حمله در برابر حمله، هرچقدر دشمن خون فلسطینیان بیشتری را بریزد، حسابش با مقاومت سنگین‌تر خواهد شد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین مقاومت مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکستی دیگر بر پیکر رژیم صهیونیستی

طوفان مقاومت حماس، نه تنها قدرت و توانمندی و مقبولیت، این گروه را برای اداره دولت مستقل فلسطینی اثبات کرد، بلکه ساختار سیاسی و نظامی دولت جعلی صهیونیست اسرائیل را از هم پاشاند و حجیم‌ترین خسارت نظامی، اطلاعاتی، سیاسی، واقتصادی را براو وارد ساخته و در نظام بین الملل آنرا منزوی ساخت.

امروز پس از یک نبرد ۶ماهه، رژیم غاصب اسراییل، با دادن صد‌ها کشته نظامی و صد‌ها اسیروبیش از نیم میلیون آواره و ده‌ها شهرک غصبی تخلیه شده  و از دست دادن اکثر پایگاه‌های اطلاعاتی و جاسوسی و هدایت کننده حملات هوایی وسیستم پدافندی ومنفعل شدن درعرصه سایبری، دربحران اختلافات داخلی لین دولتمردان و مردم با دولت جنابتکار نتانیاهو، به هیچکدام از اهداف خود علیه حماس دست نیافته و با شکست ذلت بار مجبور به پذیرش قطعنامه‌ی شورای امنیت سازمان ملل است.

این شرایط برای غاصبان سرزمین فلسطین در طول تاریخ ۷۰ساله اشغالگری ظالمانه وددمنشانه، بی سابقه و نشانه اضمحلال ونابودی قریب الوقوع آنست، زیراامروز، رژیم صهیونیستی درافکار عمومی جهان محکوم به جنابت جنگی علیه بشریت ونقض حقوق بشروعامل بی ثباتی و جنگ و قتل و غارت و تجاوزوعنصر نامطلوب در جامعه بین الملل است و ملت فلسطین ملتی مقاوم، صبور، مظلوم واقع شده و دارای حق زندگی و دولت و حکومت مستقل، وحماس بعنوان جنبش دولت ساز و مقبول ملت فلسطین، درجغرافیای فلسطین ۱۹۴۷، خودرا اثبات کرده است.

این پیروزی در استانه روز قدس که در تصویب قطعنامه روز دوشنبه شورای امنیت تبلور یافته، مزد مقاومت و صبر و پایداری رزمندگان و مردم فداکار غزه است.

 وقایع پسا اجرای قطعنامه‌ی اخیر نوید بخش شکست و تلاشی رژیم اسراییل و آزادی ملت فلسطین و قدس شریف است انشالله.

دیگر خبرها

  • تحرکات پنهانی برای قهرمان‌سازی از خائنان به غزه
  • شکستی دیگر بر پیکر رژیم صهیونیستی
  • تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در حرم حضرت رقیه (س)
  • مقاومت بی‌نظیر مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است
  • جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است
  • بیانیه نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز دهمین سال مقاومت
  • رژیم صهیونیستی به خواسته‌های ملت و مقاومت فلسطین پاسخ نداد
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ ۳ شهرک نظامی اسرائیل را درهم کوبید
  • حماس: رژیم صهیونیستی به خواسته‌های ملت و مقاومت فلسطین پاسخ نداد