Web Analytics Made Easy - Statcounter

فائوستینو آسپریا در مستند کوتاه از زندگی خود فاش کرد که یک قاچاقچی مواد مخدر از او خواسته بود دروازه‌بان سابق پاراگوئه را به قتل برساند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، زندگی فائوستینو آسپریا به یک کتاب، فیلم و چند قسمت سریال نتفلیکس تبدیل شده است. بازیکن سابق تیم ملی کلمبیا فاش کرد که یک قاچاقچی مواد مخدر به او پیشنهاد داد تا خوسه لوییس چیلاورت، دروازه‌بان پاراگوئه‌ای را پس از دیدار برگزار شده در سال ۱۹۹۷ به قتل برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن بازی هر دو بازیکن اخراج شدند.

بازیکن سابق نیوکاسل و پارما در مستند کوتاه "فائوستینو ال گرنده" اعلام کرد که به قاچاقچیان به او گفتند: به شما نیاز داریم تا این چیلاورت چاق را به قتل برسانید.

آسپریا در پاسخ به آنها گفت: چطور ممکن است؟ شماها دیوانه هستید، می‌خواهید به فوتبال کلمبیا پایان بدهید. این موضوع غیرممکن است. هر اتفاقی که در زمین فوتبال می‌افتد در همان ورزشگاه باقی می‌ماند.

دیدار دو تیم کلمبیا و پاراگوئه از مرحله مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه دوم آوریل ۱۹۹۷ برگزار شد و پاراگوئه توانست ۲ بر یک پیروز شود. در دقیقه ۷۹ بازی چیلاورت و آسپریا با هم درگیر شدند و در نهایت کارت قرمز دریافت کردند.  

به گفته آسپریا همه چیز زمانی اتفاق افتاد که خولیو فیرو، قاچاقچی معروف، او و ویکتو اوگو آریستیسابال (فوتبالیست سابق) را به هتلی که اقامت داشت دعوت کرد و آنجا خواستار قتل چیلاورت شد.

بازیکن پیشین نیوکاسل در پایان اظهار کرد: یک موضوع پیچیده بود و نمی‌توانست وجود داشته باشد.

آسپریا به همراه کلمبیا در المپیک ۱۹۹۲ بازی کرد. همچنین در کوپا آمه‌ریکا ۱۹۹۳ و ۹۵ حضور داشت. او جام جهانی ۱۹۹۴ آمریکا و ۱۹۹۸ فرانسه را تجربه کرد. در جام طلایی ۲۰۰۰ شرکت کرد و توانست نایب قهرمان شود. بازیکن کلمبیایی علاوه بر نیوکاسل و پارما برای تیم‌های کوکوتا دپورتیوو، اتلتیکو ناسیونال و کورتولوئا کلمبیا بازی کرد. همچنین در تیم‌های پالمیراس و فلومیننزه برزیل پا به توپ بود. او برای آتلانته شیلی بازی کرد و در نهایت در سال ۲۰۰۴ با پیراهن استودیانتس د لا پلاتا از فوتبال خداحافظی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال کلمبیا تیم ملی فوتبال پاراگوئه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت اصغر فرهادی در کلمبیا

به گزارش خبرگزاری مهر، شصت و سومین دوره فستیوال بین‌المللی فیلم kartagna که شانزدهم تا بیست و یکم آپریل (۲۸ فرودین تا ۲ اردیبهشت) در کلمبیا برگزار خواهد شد میزبان اصغر فرهادی به عنوان مهمان ویژه این فستیوال خواهد بود و در کنار نمایش منتخبی از فیلم‌های فرهادی، مراسم قدردانی و اهدای جایزه‌ای با عنوان استادان به این فیلمساز را برگزار خواهد کرد.

در سال‌های گذشته سینماگرانی چون مایکل داگلاس، دارن آرنوفسکی، آلخاندرو ایناریتوگونزالس، سوزان ساراندون، تیلدا سوینتن و گاسپار نوئه مهمان ویژه این رویداد در آمریکای جنوبی بوده و جایزه استادان را دریافت کرده‌اند.

این فستیوال که با ۱۲۰ هزار تماشاگر از پرمخاطب‌ترین فستیوال‌های آمریکای لاتین محسوب می‌شود، با اعلام رسمی خبر حضور اصغر فرهادی در کلمبیا، از برگزاری مسترکلاس فرهادی با فیلمسازان‌ جوان از آمریکای لاتین با عنوان «دیدار با استادان» خبر داد.

چندی پیش مراسم بزرگداشت این فیلمساز ایرانی در بلگراد نیز برگزار و جایزه victory به او اهدا شد.

کد خبر 6080965 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • هافبک سابق بارسا: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • هانسی فلیک تسلیم نمی‌شود؛ سرمربی آلمانی همچنان منتظر پیشنهاد مدیران بارسلونا
  • آخرین وضعیت مصدومان چلسی قبل از بازی با منچسترسیتی
  • کلمبیا هم خواهان پیوستن به «بریکس» است
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در جشنواره کلمبیایی
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در کلمبیا
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به سرخ‌پوشان پایتخت | مذاکره با ۴ چهره سرشناس تیم اوسمار
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • تمرکز ۴ستاره پرسپولیس با پیشنهاد نجومی به هم ریخت | تور بزرگ قبل از پایان لیگ پهن شد
  • پیشنهاد رد نشدنی عربستانی‌ها، روی میز الکساندر لاکازت