Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل اسدیان روز چهارشنبه در نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در سرسرای شهید سیدکاظم موسوی فرمانداری میامی ، افزود: مهمترین مصداق رعایت حقوق شهروندی در اداره‌ها فعالیت جدی میز خدمت است.

وی گفت : برپایی میز خدمت در بررسی و ارزیابی عملکرد ادارات در اولویت نخست قرار دارد و بر همین اساس دستگاههای اجرایی موظف هستند میز خدمت را در قسمتی از محل خدمت خود راه‌اندازی کنند تا مراجعه کنندگان از خدمات بهتری استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی فرمانداری میامی، رسیدگی به حقوق شهروندان را از وظایف حاکمیت خواند و گفت: شناخت و رعایت حقوق شهروندی را ضروری است ، آموزش از طریق رسانه ها بهترین راهکار برای اجرای این طرح خواهد بود .

اسدیان تکریم مردم و ارائه خدمات مناسب به آنان را از مصادیق حقوق شهروندی برشمرد و گفت : همه مدیران ملزم به رعایت حقوق شهروندی در دستگاه های اداری هستند و باید حقوق شهروندی در بخش های مختلف اجرایی شود.

معاون فرماندار میامی افزود: اجرای دستورالعمل های مربوط به ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی از جمله برنامه های حقوق شهروندی و حجاب و عفاف ضروری است .

وی با بیان اینکه رعایت حقوق شهروندی باید در جامعه نهادینه شود ، اظهار داشت : آسان سازی دسترسی مردم به حوزه‌های اداری و اجتماعی از دغدغه‌هایی هست که در ستاد صیانت پیگیری می شود.

عباسعلی اصغری رئیس شورای اسلامی شهرمیامی نیز اظهار داشت : میز خدمت موجب صرفه جویی در زمان و حل مشکلات مردم می‌شود .

وی گفت : باید تلاش شود تا تصمیم سازی ها قابلیت اجرایی بیشتری پیدا کند، مدیران ضامن صیانت حقوق شهروندی مردم هستند.‌

هر هفته میز خدمت در مصلای نمازجمعه از سوی دستگاهای اجرایی و خدمت رسان برگزار می شود .

شهرستان میامی با جمعیتی بیش از ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

برچسب‌ها حقوق شهروندی میامی فرمانداری میامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حقوق شهروندی میامی فرمانداری میامی حقوق شهروندی میامی فرمانداری میامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۲۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند

 در پی ورود سامانه بارشی به شهرستان زرند و هشدار سطح نارنجی، فرماندار زرند و رئیس ستاد بحران شهرستان از کلیه مدیران دستگاه‌های دارای و اجرایی خواست، در کنار سیستم‌های خدمت رسان شهرداری ها، دهیاری‌ها و صنایع معادن در آماده باش کامل ‌باشند. 

وی با بیان اینکه در صورت تداوم بارندگی‌ها احتمال وقوع سیل، طغیان رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها و همچنین آبگرفتگی معابر عمومی دور از انتظار نیست، از مردم خواست از حضور در مناطق کوهستانی و حاشیه رودخانه‌ها و حضور در فضای باز در زمان برخورد صاعقه و رفتن به سمت ارتفاعات به سبب رعد و برق شدید و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها به جهت وقوع سیل پرهیز کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • امام گفتند امروز، موضوع‌شناسی هم کار فقیه است!
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • نقش برابر مردم و مسوولان برای ماندگاری سینما در قوچان
  • خانه نخبگان راه‌اندازی می‌شود
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاههای اجرایی ارایه می شود
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم