Web Analytics Made Easy - Statcounter

 امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نیروهای مسلح ما همواره به عنوان خار چشم دشمنان مورد هدف آمریکایی‌ها بوده و این بار هم تعدادی از فرماندهان عزیز ما را مورد تحریم قرار دادند که هیچ اثری نخواهد داشت.

اخبار سیاسی-وی خاطرنشان کرد: در واقع امروز از منظر نیروهای مسلح کسی که تحت تحریم آمریکایی‌ها قرار بگیرد مانند کسی است که مورد اصابت گلوله دشمن قرار می‌گیرد و در چشم نیروهای مسلح مثل یک جانباز در جنگ با دشمن به او نگاه می‌شود و آنها موجب افتخار مردم و نیروهای مسلح هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه تحریم برخی از فرماندهان تأثیری در اداره نیروهای مسلح هم نخواهد داشت، گفت: ما اصولاً نیروهای مسلح را به شکل خودکفا و متکی به توانمندی‌های داخل اداره می‌کنیم که این نوع حرکات اثری بر اداره نیروهای مسلح نخواهد داشت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دولت نیروهای مسلح جنگ تحریم امیر حاتمی فرماندهان نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۲۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ عملیات ارتش یمن علیه «مثلث تجاوز» طی ۳ روز

سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (سه‌شنبه) از انجام چند عملیات جدید علیه اهداف آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش مشرق، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: در حمایت از ملت مظلوم فلسطین در غزه و در پاسخ به تجاوزات به یمن، نیروهای مسلح ما ۶ عملیات طی ۳ روز گذشته در دریای سرخ و خلیج عدن انجام دادند.

یحیی سریع درباره جزییات این عملیات‌ها گفت: ۲ ناو آمریکایی «MAERSK SARATOGA» و «APL DETROIT» در خلیج عدن و دریای سرخ هدف قرار گرفته شدند.

وی افزود: کشتی انگلیسی «HUANG PU» در دریای سرخ و کشتی «PRETTY LADY» در حال حرکت به سمت بنادر فلسطین اشغالی هدف قرار گرفته شدند.

وی در ادامه افزود: نیروی هوایی یمن نیز عملیات نظامی منحصر بفردی را با هدف قرار دادن ۲ ناوشکن آمریکایی در دریای سرخ انجام داد.

یحیی سریع اضافه کرد: نیروی موشکی نیز اهداف اسرائیل را در «ام الرشراش» در جنوب سرزمین های اشغالی هدف قرار داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از هدف قرار گرفتن اهداف مورد نظر در این عملیات‌ها با دقت بالا خبر داد.

‌وی همچنین افزود: نیروهای مسلح کشورمان تا پایان تجاوز و رفع محاصره غزه، به اجرای تصمیم خود برای جلوگیری از حرکت کشتی‌های اسرائیل به سمت بنادر فلسطین اشغالی ادامه خواهند داد.

ارتش یمن در چند ماه گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داد.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

نیروهای یمنی تاکید کرده‌اند که کشتیرانی در خلیج عدن و دریای سرخ برای سایر کشتی ها آزاد است و آنها از امنیت کامل برخوردار هستند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی امیر آشتیانی و قالیباف
  • وزیر دفاع: امسال هم تولید تجهیزات و تسلیحات جدید را با قدرت ادامه می‌دهیم
  • روایت روحانی از جلسه با فرماندهان سپاه در سال ۹۶
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • حسن روحانی : جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • ارتش یمن طی ۳ روز، ۶ عملیات علیه «مثلث تجاوز» انجام داده است
  • امنیت خط قرمز نیروهای مسلح است
  • ۶ عملیات ارتش یمن علیه «مثلث تجاوز» طی ۳ روز
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در زنجان