Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@12:10:51 GMT

له شدن تیگو ۵ پس از تصادف با ۲ خودرو + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۲۴۱۱

له شدن تیگو ۵ پس از تصادف با ۲ خودرو + تصاویر

خودروی تیگو ۵ پس از تصادف شدید با دو خودرو در شرق تهران، متلاشی شد. ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ اجتماعی حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 2:30 بامداد امروز، حادثه تصادف در فلکه دوم تهرانپارس، خیابان گلشن به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، بی‌درنگ آتش‌نشانان نیروهای عملیات ایستگاه 103 و گروه امداد و نجات 10 را به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن جعفری؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودرو سواری تیگو 5 به هنگام حرکت در فلکه دوم تهرانپارس با یک دستگاه خودروی پرشیا برخورد کرده و پس از برخورد با یک دستگاه خودروی مزدا وانت پارک شده واژگون شده بود.

وی ادامه داد: بر اثر این حادثه یکی از سرنشینان خودروی تیگو مجروح و داخل اتاقک آن گرفتار شده بود.

جعفری تصریح کرد: گروهی از آتش‌نشانان به وسیله تجهیزات ویژه آتش‌نشانی، در حضور عوامل اورژانس به نجات سرنشین خودروی واژگون شده (یک خانم) پرداختند و بعد از انجام عملیات رهاسازی، این فرد مصدوم را برای انتقال به بیمارستان در اختیار امدادگران اورژانس قرار دادند.

این فرمانده آتش‌نشانی افزود: همزمان گروهی دیگر از آتش‌نشانان با نصب علائم هشداردهنده ایمنی در اطراف محل حادثه و قطع برق خودروها و جلوگیری از نشت بنزین آنها، به ایمن‌سازی محل حادثه پرداختند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان در ادامه عملیات خود، با جرثقیل و تجهیزات ویژه نجات، خودروهای تصادفی را به محلی امن انتقال دادند.

تهران| درهم پیچیده شدن اتاقک پژو پس از تصادف شدید با سمند + تصاویرمتلاشی‌شدن سمند پس از تصادف با جدول + تصاویر

انتهای پیام/

R1370/P/S2,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش نشانی تهران آتش نشانی آتش نشانی تهران آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۲۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش آتش‌نشانان تهران در شب‌های قدر

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، قدرت اله محمدی مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی تهران بزرگ در رابطه با آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی پایتخت در شب‌های قدر گفت: با توجه به فرا رسیدن شب‌های قدر و نظر به اینکه بسیاری از شهروندان در این شب‌ها در اماکن مذهبی حضور یافته و تا ساعاتی از شب مشغول راز و نیاز با پروردگار یکتا می‌شوند، سازمان آتش نشانی تهران بزرگ همانند سال‌های گذشته، تمام تلاش خود را برای پوشش ایمنی این اماکن و شرکت کنندگان در این مراسم‌ها به کار خواهد بست.

وی ادامه داد: در این ایام علاوه بر اکیپ‌های سیار، آتش نشانان ۱۳۸ ایستگاه آتش نشانی نیز به منظور کمک به ایمنی محل‌های برگزاری مراسم در محدوده عملیاتی خود به ویژه اماکن مهم مانند؛ مساجد، حسینیه ها، شبستان ها، بقاع متبرکه و امکان دیگر، آمادگی کامل را دارند.

محمدی تصریح کرد: در این شب ها، بیش از ۲۰۰ نفر از آتش نشانان به همراه ۸۰ دستگاه خودرو عملیاتی سبک و سنگین در ۸۰ نقطه از سطح شهر شامل؛ خیابان ها، میادین پر تردد، اماکن مذهبی و محل‌های برگزاری مراسم پرفیض قدر از یک ساعت پیش از برگزاری مراسم تا پایان آن و نیز تخلیه کامل شبستان‌های این اماکن مذهبی، پوشش ایمنی مناسب را فراهم می‌کنند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران بزرگ از هموطنان گرامی درخواست کرد؛ مثل سال‌های گذشته با نیرو‌های آتش نشانی همکاری لازم را داشته باشند و در صورت بروز هرگونه حادثه، ضمن حفظ خونسردی سریعا محل را ترک کنند و با سامانه ۱۲۵ تماس حاصل نمایند.

وی همچنین توصیه کرد که در این شب‌ها لازم است همه در‌های ورود و خروجی مکان‌های مذهبی باز باشند و افراد سالخورده و کودکان در نزدیک‌ترین محل تا در‌های خروجی اسکان داده شوند.

محمدی با اشاره به این که پیش از شروع مراسم حتما وسایل برقی و سیم کشی‌ها توسط افراد متخصص کاملا بازبینی شود، افزود: درصورت بروز حادثه، علاوه بر تماس فوری با سامانه ۱۲۵ و اعلام آن به سازمان آتش نشانی، نسبت به تخلیه شهروندان، به ویژه کودکان، سالخوردگان و بانوان اقدام شود.

وی از شهروندان درخواست کرد که در این شب‌ها آتش نشانان را نیز از دعای خیر خود بهره‌مند سازند و یادآور شد: مدیران عملیاتی در این شب‌ها با خودرو‌های خود به صورت گشت زنی از نقاط استقرار آتش نشانان بازدید می‌کنند و نظارت همه جانبه را جهت تامین ایمنی شهروندان انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۱ خودروی شوتی حادثه‌ساز در مراغه
  • تصادف در محور خمین _ رباط مراد با یک کشته و ۵ مصدوم
  • فوت مرد میانسال در تصادف پرشیا و تریلر در تهران + عکس
  • افزایش شمار کشته شدگان تصادف جاده جندق معلمان به ۹ نفر
  • استقرار آتش‌نشانان در محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر
  • آماده‌باش آتش‌نشانان تهران در شب‌های قدر
  • نجات ۸۵ حادثه‌دیده توسط آتش‌نشانی کرج
  • شتر‌ها حادثه ساز شدند
  • تصادف در محور قوچان به چناران ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • نجات راننده خودروی پژو ۴۰۵ با تلاش آتش نشانان ارومیه