Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@13:16:20 GMT

شیارهای حادثه ساز در پل های کالج و حافظ

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۲۴۵۴

شیارهای حادثه ساز در پل های کالج و حافظ

همشهری آنلاین- زینب زینال زاده: شیارهای 5 سانتی متری این پل ها برای موتورسواران دردسرساز شده است و به دلیل گیر کردن چرخ جلو داخل شیارها چند موتورسوار روانه بیمارستان شده اند.

به گفته ماموران ایستگاه 46 آتش نشانی هر هفته 2 تا 3 حادثه برای موتورسواران رخ می دهد و راکبان به شدت دچار آسیب دیدگی می شوند.

حادثه روی پل کالج

بهره برداری از پل های سواره رو و عابران پیاده به عهده معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 است اما ایجاد شیار یک مشکل سازه ای محسوب می شود و به همین دلیل معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه باید آن را رفع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مرتضی مطهری» معاون فنی و عمران شهردار منطقه 6 در گفت و گو با همشهری محله با تایید وجود شیارهای خطرناک در پل های سواره رو کالج و حافظ گفت: «به دلیل انبساط و انقباظ چنین شیارهایی در پل های سواره رو و گاهی اوقات پیاده روها ایجاد می شود که رفع آنها باید توسط شرکت یادمان سازه و با نظارت معاونت فنی و عمران شهرداری تهران، انجام شود. ما در چهارچوب وظایف خود مکاتباتی انجام داده ایم و خواستار رفع این مشکل شده ایم.»

دقایقی بعد از این گفت و گو معاون فنی و عمران با خبرنگار همشهری محله تماس گرفت و گفت: «نقص شیارهای پل کالج رفع شده است و شیارهای پل حافظ هم تا آخر آبان با استفاده از پوشش لاستیکی رفع خواهد شد.»

کد خبر 462791 برچسب‌ها موتور و موتور سوار طرح‌های عمرانی شهرداری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: موتور و موتور سوار طرح های عمرانی شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۲۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه

عنایت‌الله راهنورد گفت: پرسنل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد طی تماس با سامانه ۱۲۵ جهت امدادرسانی در یک حادثه تصادف در شهرک منظریه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد افزود: در این حادثه، راننده خودروی سواری حین گردش در مسیر کنترل خودرو را از دست می‌دهد و دچار واژگونی و سقوط می‌شود.

بیشتر بخوانید

حادثه مرگبار در محور بروجن به شهرکرد

وی اضافه کرد: ماموران آتش‌نشانی سریعا در محل حاضر و ضمن ایمن‌سازی صحنه تصادف، نسبت به نجات و رهاسازی راننده و سرنشینان مصدوم اقدام کردند.

راهنورد ادامه داد: مصدومان پس از نجات تحویل پرسنل اورژانس شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت حل مشکل پله برقی‌های خاموش تهران/ ۶۰ یونیت تا ۳ ماه آینده نصب می‌شود
  • راه اندازی دبیرخانه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • ‌راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شیراز
  • دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز راه‌اندازی شد
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود
  • وقتی فناوری خاطرات را زنده می‌کند