Web Analytics Made Easy - Statcounter

امرسون در همان مسیری است که بارسا می‌خواهد.

طرفداری - روزهای خوب امرسون دسوزا در رئال بتیس، باعث خشنودی بارسلونا شده است.

به گزارش گابریل سانز از موندو دپورتیوو، امرسون فصل بسیار خوبی را به لحاظ فردی در بتیس سپری می‌کند. پس از انتقال امرسون به بارسلونا در تابستان اخیر با رقم 12 میلیون یورو، کاتالان‌ها او را برای وفق پیدا کردن با فوتبال اروپا و تجربه اندوزی، به بتیس واگذار کردند اما تا دو سال اولویت خرید او را در اختیار خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امرسون پس از عملکرد درخشانش در بتیس، حالا به تیم ملی برزیل هم دعوت شده و احتمالا همین روزها اولین بازی ملی‌اش را هم انجام خواهد داد.

مدیران بارسلونا گزارش‌های بسیار خوبی از روند پیشرفت امرسون دریافت کرده‌اند که طبعا موجب خوشحالی و رضایت آنها نیز شده است. بارسا که هم اکنون در ترکیبش سه دفاع راست دارد، حساب ویژه‌ای روی امرسون باز کرده و شخص اریک آبیدال یکی از بزرگ ترین حامیان این بازیکن است که اعتقاد دارد امرسون در بارسا موفق خواهد شد. امرسون امسال در لالیگا در 10 بازی، موفق به زدن 2 گل و دادن 3 پاس گل شده است.

بارسا علی الحساب قصد ندارد امرسون را تا پیش از تابستان 2021 برگرداند اما اگر لازم شد، می‌تواند این کار را انجام بدهد. در واقع بندی در قرارداد امرسون و بتیس موجود است که به بارسا اجازه می‌دهد پیش از موعد مقرر با پرداخت رقمی در حدود 9 میلیون یورو، این دفاع راست برزیلی را به نیوکمپ بیاورد. اگر روند پیشرفت امرسون ادامه دار باشد، بعید نیست بارسا قید واگی را بزند تا جای او باز شود.

امرسون اخیرا در مصاحبه‌ای گفته بود رویایش تاریخ سازی در بارسلونا است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۲۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی

به گزارش "ورزش سه"، راوی که چند ماه قبل اعلام کرده بود قصد دارد در پایان فصل جاری نیمکت بارسلونا را ترک کند نظرشو درباره این تصمیم تغییر داده است و قصد دارد در فصل آینده هم هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد.

مدیران بارسلونا شب گذشته جلسه ویژه‌ای با حضور سرمربی فعلی این تیم برگزار کردند و در نهایت تصمیم بر این شد که او تا پایان مهلت قراردادش در تابستان ۲۰۲۵ به حضور روی نیمکت این تیم ادامه دهد و هدایت بارسا در فصل آینده را هم بر عهده داشته باشد.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی پیش از این اعلام کرده بودند که مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا هر طور شده ژاوی را از تصمیمی که گرفته منصرف کنند. هرچند روی شرط‌هایی که این مربی برای ادامه حضور در بارسا داشت هم تاکید شده بود.

روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که ژاوی از مدیران بارسا خواسته که بهترین بازیکنانش را در فصل آینده هم حفظ کند و علاوه بر این خریدهایی را هم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی انجام دهند. بازیکنی که او علاقه بسیاری به جذبش دارد برناردو سیلوا است.

گفته می‌شود که این ستاره منچستر سیتی هم علاقه زیادی به حضور در بارسلونا و بازی تحت هدایت ژاوی دارد و انتظار می‌رود که در پنجره تابستانی پیش رو به لالیگا منتقل شود.

دیگر خبرها

  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • امتیاز ویژه برای دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!