Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیأت دولت روز چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور برگزار شد؛ در این جلسه مقرر شد مبلغ یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای آبگیری سد نرماب گلستان به وزارت نیرو تخصیص یابد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «تصویب لایحه موافقتنامه تطبیق شرایط یکپارچه معاینه فنی ادواری وسایل نقلیه چرخدار و شناسایی متقابل این بازرسی ها»، «دایر نمودن فرمانداری ویژه در شهرستان داراب واقع در استان فارس»، «تخصیص اعتبار برای تأمین تجهیزات الکترونیکی احراز هویت در شعب اخذ رأی» و « اعلام نظر دولت درخصوص تعدادی از طرح های نمایندگان مجلس» از دیگر تصمیمات هیأت وزیران در این جلسه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موافقت دولت با اختصاص اعتبار برای آبگیری سد نرماب گلستان

تصمیم هیأت وزیران مبنی بر اختصاص مبلغ یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای آبگیری سد نرماب گلستان به وزارت نیرو با توجه به نقش مؤثر سد نرماب گلستان در کاهش اثرات مخرب سیل حوزه گرگانرود و جلوگیری از وقوع خسارات احتمالی در پایین دست این سد و هم‌چنین جابجایی روستای جنگل ده بالا و استملاک اراضی به لحاظ نقش این اقدام در پیشگیری از سیل‌های آتی و حوادث غیرمترقبه اتخاذ شد.

تصویب لایحه موافقت‌نامه تطبیق شرایط یکپارچه معاینه فنی ادواری وسایل نقلیه چرخدار

دولت هم‌چنین، به منظور یکپارچه سازی مقررات ناظر بر تولید و تردد وسایل نقلیه با هدف کاهش خطرات ناشی از احتمال سوانح رانندگی و آلودگی های زیست محیطی، «لایحه موافقتنامه تطبیق شرایط یکپارچه معاینه فنی ادواری وسایل نقلیه چرخدار و شناسایی متقابل این بازرسی ها» را به تصویب رساند.

به موجب این موافقت‌نامه، طرف­ های متعاهد باید مقرراتی برای معاینات فنی ادواری وسایل نقلیه چرخدار ثبت شده یا بکار گرفته شده در قلمرو خود ایجاد کرده و متقابلاً باید بازرسی‌هایی را که طبق آن مقررات انجام شده‌اند، به رسمیت بشناسند.

تصویب ایجاد فرمانداری ویژه در شهرستان داراب

هیأت وزیران در ادامه جلسه، با دایر نمودن فرمانداری ویژه در شهرستان داراب واقع در استان فارس موافقت کرد.

تخصیص اعتبار برای تأمین تجهیزات الکترونیکی احراز هویت در شعب اخذ رأی

با تصویب دولت، اعتبار مورد نیاز برای تأمین تجهیزات الکترونیکی احراز هویت در تمامی شعب اخذ رأی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از محل اعتبارات مصوب قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور اختصاص یافت.

اعلام نظر دولت درخصوص تعدادی از طرح های نمایندگان مجلس

هیأت وزیران در ادامه، ضمن اعلام نظر درخصوص تعدادی از طرح های نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان خود را برای پیگیری طرح های مذکور تعیین کرد.

بیشتر بخوانید: کسی که تحت تحریم قرار می‌گیرد، انگار مورد اصابت گلوله دشمن قرار گرفته است هزینه ورود به طرح ترافیک افزایش پیدا خواهد کرد/ هموطنان از خودروهای تک سرنشین کمتر استفاده کنند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جلسه هیات دولت حاشیه جلسه هیات دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۲۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ استاندار ایلام در دیدار با معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در خصوص اختصاص مبلغ ۳۵ میلیارد تومان کمک به توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان بحث و گفتگو کرد.   گفتنی است از این مبلغ که با پیگیری‌های بهرام‌نیا  برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان اختصاص داده شده بود در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۵ میلیارد تومان تامین و پس از این دیدار نیز دستور اختصاص و تامین ۱۰ میلیارد تومان دیگر داده شد.

دیگر خبرها

  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • ۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • تجهیز کریدورهای حمل بار مازندران به سامانه هوشمند توزین
  • مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری
  • ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • مردم از اتومبیل‌های خودران می‌ترسند؛ آیا صنعت می‌تواند آن را تغییر دهد؟