Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@04:53:14 GMT

تبیین مطالبات رهبری در دوره حیات طیبه واحد ملایر

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۲۵۷۷

تبیین مطالبات رهبری در دوره حیات طیبه واحد ملایر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر گفت: دوره‌ی آموزشی،معرفتی حیات طیبه دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان همدان در واحد ملایر برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد عظیم خدایاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به برگزاری دوره‌ی آموزشی، معرفتی حیات طیبه دانشجویان در واحد ملایر اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره آشنایی دانشجویان با سیستم‌های تشکیلاتی و شبکه‌ای است، که مهم‌ترین بخش آن چگونگی تشکیل شبکه و انجام یک کار تشکیلاتی منسجم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آشنایی دانشجویان با مبانی و اندیشه‌های سیاسی، بصیرت افزایی در مباحث سیاسی و دینی از دیگر برنامه‌های این دوره‌ی فشرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر تصریح کرد: این دوره آموزشی، معرفتی به مدت سه روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر و با حضور ۱۲۰ نفر از دانشجو از واحدهای مختلف دانشگاهی استان همدان برگزار می‌شود.

وی به حضور اساتید برجسته کشور در این دوره اشاره کرد و گفت: برای بهره بری هرچه بیشتر دانشجویان و با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته از اساتید بنام کشوری و استانی جهت تدریس در این دوره‌ی آموزشی، معرفتی دعوت‌شده است.

خدایاری با اشاره به برنامه‌های خارج از دوره برای دانشجویان در این طرح بیان کرد: میزگرد عملکرد مجلس شورای اسلامی با حضور ۲ تن از نمایندگان استان همدان، برگزاری جشن میلاد پیامبر (ص) و امام صادق (ع) و برگزاری برنامه‌های ورزشی از فعالیت‌های فوق‌برنامه برای شرکت‌کنندگان در این دوره‌ی آموزشی است.

وی با اشاره به اهداف طرح حیات طیبه بیان کرد: تبیین مطالبات مقام معظم رهبری، تعمیق آگاهی‌های معرفتی سیاسی و کسب مهارت‌های لازم تشکیلاتی از مهم‌ترین اهداف این طرح بوده که این دوره نیز در راستای تحقق اهداف مذکور برنامه‌ریزی‌شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر گفت: افتتاحیه این دوره روز پنج‌شنبه هفته جاری با حضور مسئولان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولین استانی و شهرستانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر برگزار و مراسم اختتامیه این دوره آموزشی روز شنبه بعدازظهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۲۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت

معصومه عمادی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از از دریافت مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی با عنوان«مطالعات سایکوفیزیولوژی در ورزش» در این واحد دانشگاهی خبرداد و اظهار کرد: این مجوز بر اساس مصوبه جلسه کمیسیون تعیین اعتبار نشریات دانشگاه آزاد اسلامی به صورت فصلنامه به زبان فارسی به مدیر مسئولی سیروس فارسی و سردبیری محمدعلی آذربایجانی صادر شد.

وی افزود: علاقمندان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی به مباحث فیزیولوژی ورزشی، روانشناسی در ورزش و سایر زمینه‌های مرتبط برای ارائه مقاله در نشریه فوق به پرتال مجلات به آدرس https://journals.marvdasht.iau.ir/ مراجعه و برای کسب اطلاع از موضوعات محور‌های نخستین شماره آن می‌توانند با اداره نشریات دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت باشماره ۹۱۳۰۰۰۱۲-۰۷۱ داخلی۴۵۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ افتتاح شد
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی