Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@07:12:32 GMT

(تصاویر) ونیز زیر آب؛ گردشگران چکمه‌پوش شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۲۶۱۳

(تصاویر) ونیز زیر آب؛ گردشگران چکمه‌پوش شدند

گردشگران و ساکنان شهر ونیز ایتالیا روز سه‌شنبه چکمه‌پوش به خیابان‌ها آمدند.

به گزارش فرارو، همانطور که اداره هواشناسی ونیز پیش‌بینی کرده بود، صبح روز سه‌شنبه بارش سنگین باران در این شهر، سطح آب را یک و نیم متر افزایش داد و تردد و کسب و کار را مختل کرد.

بسیاری از هتل‌ها و مراکز اقامتی ونیز با توزیع چکمه‌های لاستیکی در میان مسافران خود، گردشگران این شهر را چکمه‌پوش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره هواشناسی ونیز نسبت به وقوع موج دوم بارش هشدار داده است.

شهردار ونیز با بیان اینکه تغییرات اقلیمی این شرایط را ایجاد کرده، گفت: هزینه‌های ترمیم و عادی‌سازی اوضاع بسیار بالاست و به کمک‌های دولت نیاز است.

در این حادثه شهر ونیز با شدیدترین وضعیت بالا آمدن آب طی ۵۰ سال گذشته مواجه و موجب شده که مقصد گردشگران به زیر آب فرو رود.

به گفته مسئولان شهری، ارتفاع سطح آب جاری در شهر ساعت ۲۲:۵۰ روز گذشته (سه‌شنبه) به ۱۸۷ سانتی‌متر رسید و بسیاری از میدان‌های تاریخی این شهر را به زیر آب فرو برد.

همچنین رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و دیگر مراکز اقتصادی و تجاری به دلیل بالا آمدن آب به زیر آب فرو رفته و مهدهای کودک به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی تعطیل شدند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ونیز ایتالیا باران سیل توریست گردشگران خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۲۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ورود گردشگران به منطقه دریاچه تار دماوند

به گزارش خبرگزاری مهر، نقی میرزاکریمی رئیس اداره و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از بازگشایی پاسگاه محیط بانی دریاچه تار این شهرستان خبر داد.

میرزاکریمی گفت: هر ساله در فصل زمستان به دلیل بارش‌های سنگین برف موقتاً پاسگاه محیط بانی دریاچه تار تعطیل شده و در فصل بهار مجدداً بازگشایی می‌شود و به فعالیت خود در راستای حفظ و حراست از این منطقه ارزشمند ادامه می‌دهد.

وی افزود: این پاسگاه امروز بازگشایی و محیط‌بانان در محل مستقر شده و به دلیل نا مساعد بودن مسیر و خطرات احتمالی همچنان به استناد مصوبات ستاد بحران فرمانداری شهرستان، بازدید از منطقه برای طبیعت‌گردان و گردشگران ممنوع بوده و از ورود به منطقه جلوگیری به عمل می‌آید.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند اظهار داشت: در حال حاضر شهرستان دماوند دارای دو پاسگاه محیط بانی کوه سفید و دریاچه تار است و امیدواریم در سال جاری پاسگاه رودافشان هم احداث و فعال شود.

کد خبر 6085579

دیگر خبرها

  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد/ حال رودخانه خوب نیست
  • (ویدئو) زواره اصفهان ونیز شد!
  • اختصاص ۸۰۰۰ مترمربع پارکینگ به روستای ابیانه
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • نجات گردشگران ناپدید شده در جنگل‌های سوادکوه
  • استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان
  • توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مسیر رشد ۲۵ درصدی جذب گردشگران
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان
  • ممنوعیت ورود گردشگران به منطقه دریاچه تار دماوند
  • 5 نکته برای ارزانترین راه‌ها برای سفر به عمان