Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون صنایع‌دستی خراسان شمالی با اشاره به اینکه صنایع‌دستی و بسته‌بندی مناسب آن، نشانگر هویت و یکی از شناسه‌های فرهنگی و هنری آن منطقه به شمار می‌رود، گفت: «بین 15 تا 20 محصول و تولیدات صنایع‌دستی استان دارای بسته‌بندی مناسب است.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،علی عابدی اظهار داشت: «بسته‌بندی و عرضه مناسب محصولات و تولیدات صنایع‌دستی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما در معاونت صنایع‌دستی استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

عابدی با بیان اینکه یکی از شاخص‌های مؤثر در انتخاب و خریداری کالایی، بسته‌بندی مناسب آن است، تصریح کرد: «15 تا 20 محصول صنایع‌دستی استان با بسته‌بندی مناسب عرضه می‌شود.»

او با اشاره به تنوع تولیدات صنایع‌دستی در استان، اظهار داشت: «محصولاتی در رشته‌های دست بافته‌های داری، چوب، سنگ‌های قیمتی، سفال، سرامیک و... هم‌اکنون با آرم و برند مخصوص به خود در استان تولید و به فروش می‌رسند.»

او عنوان کرد: «با رویکرد حمایتی و برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی توسط اساتید مجرب دانشگاهی، در تلاش برای ثبت برند و تجاری‌سازی دیگر رشته‌های صنایع‌دستی استان که تولیدات انبوه دارند، هستیم.»

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی تصریح کرد: «برگزاری سلسله کارگاه‌های آموزشی با موضوع مارکتینگ و بسته‌بندی برای هنرمندان صنایع‌دستی استان برنامه‌ریزی شده است.»

عابدی با اشاره به تعداد 61 رشته فعال صنایع‌دستی در استان، گفت: «آموزش مستمر، پرداخت تسهیلات و حمایت به‌منظور فرصت‌یابی حضور هنرمندان در نمایشگاه‌های مختلف، 3 راهکار مهم برای حفظ و بقای هنرهای سنتی است.»

 

بیشتر بخوانید: ابلاغ ۱۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی روستاهای استان در دولت تدبیر و امید همکاری میراث فرهنگی و اوقاف در بازسازی موقوفات تاریخی خراسان شمالی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان شمالی صنایع دستی فرهنگی و هنری گردشگری معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۲۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درج نام مادر روی کارت ملی منتفی شد

 

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره حمایت این معاوت از زنان شاغل در حوزه صنایع دستی گفت: صنایع دستی متولی خود را دارد برای اشتغال بانوان هم بحث تعاونی ها و هم مشاغل خانگی را داریم که تا جایی که بتوانیم هم در بحث تسهیلات هم در بحث مجوزها و بازارچه های فروش حمایتشان می کنیم اما متولیان خاص آنها باید اقدامات اساسی تر را انجام دهند در استان ها و اعتباراتی که برای آنها تصویب می کنیم یکی از مباحث بازارچه‌ها است که اقدامات ما در خصوص آنها برای سرپرستان خانوار و مشاغل خانگی است.

وی در پاسخ به سوالی درباره درج نام مادران در کارت ملی گفت: در این خصوص مراحلی را پیش رفتیم ولی گفتند این کارت ها دارد منسوخ می شود و اصلا هیچ نامی نمی آید و فقط کد ملی روی کارت ها قرار است درج شود. گفتند اصلا در کارت‌های جدید نه نام پدر و نه نام مادر درج نمی‌شود و این مساله دیگر موضوعیت ندارد.

دیگر خبرها

  • رونمایی از بسته هویت بصری طلایی سیمای کیش
  • بهره مندی هزار و ۳۰۰ نفر از آموزش‌های صنایع دستی
  • حمایت از بازارچه‌های صنایع دستی تولید بانوان
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی شد
  • کتری هوشمند شیائومی چه قابلیت‌هایی دارد؟
  • صنایع دستی روستای قلعه بالا
  • صدور ۵۱۴ مجوز سه گانه صنایع دستی در خراسان‌شمالی
  • صنایع دستی خراسان جنوبی هنری است به گستردگی ایران
  • راه‌اندازی بازارچه صنایع دستی در اردبیل
  • ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی خراسان جنوبی پرداخت شد