Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ارومیه که به عنوان اولین نماینده مجلس شورای اسلامی، لیست اموال خود را در سامانه ثبت اموال ثبت کرد، گفت: خوشبختانه پس از روی کار آمدن رئیس جدید قوه قضائیه شاهد سرعت گرفتن مبارزه با فساد هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله حضرتپور در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به اراده جدی دستگاه قضایی کشور برای مبارزه با فساد مدیران، اظهار داشت: کشور برای تداوم اعتماد ملت به دولت و نظام، به مبارزه جدی با فساد نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: امروز بدبین کردن مردم به نظام یک گناه نابخشودنی است، خوشبختانه جریان مبارزه با فساد با آمدن آقای رئیسی سرعت گرفته است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، که به عنوان اولین نماینده مجلس لیست اموال خود را در سامانه ثبت اموال مسئولان قرار داده، عنوان کرد: موضوع ارائه اموال از سوی مسئولین هم یک اتفاق مبارک است، چرا که شفافیت راه مبارزه با فساد و جلب اعتماد مردم است.

وی، ادامه داد: بنده در افتتاح سامانه ثبت اموال در مجلس، اولین نفری بودم که لیست اموال خود را برای بررسی و ثبت ارائه کردم. به هر حال اگر اموال یک مسئول به طور غیرمعقول در زمان مدیریتش افزایش پیدا کرد، باید درباره آن تحقیق شود.

حضرتپور، با تقدیر از رئیس دستگاه قضایی در عزم جدی مبارزه با فساد، بیان داشت: البته من از قوه قضائیه میخواهم ساز و کاری برای راستی آزمایی دارایی مسئولین هم ایجاد کند؛ به هر حال این یک حرکت بسیار خوب بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۲۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر

نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد.

روز گذشته، جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.»

بلافاصله پس از انتشار این توئیت، فعالان سیاسی و رسانه‌ای از این نماینده مجلس انتقاد کردند اما، او بازهم در توئیت با هشتگ اقتدار ایران نوشت: «در صورت اذن تا انجام اولین آزمایش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر یک هفته فاصله می‌باشد.»

در همین راستا، علی قلهکی هم در پاسخ به این نماینده مجلس در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: موشک قاره پیما با برد ۱۲ هزار کیلومتر، فقط برای حمل کلاهک هسته‌ای است، اینکه دانش ساخت آن را داریم یا نه به کنار، ولی تمامی مواضع اخیر شما پیوست گزارش آژانس انرژی اتمی علیه کشور می‌شود! چه اذنی بیاید چه اذنی نیاید...

دیگر خبرها

  • جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر
  • مخالفت مجلس با ارجاع گزارش کمبود دارو به قوه قضائیه
  • مخالفت مجلس با ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضائیه
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • مخالفت با بررسی طرح نظام قانونگذاری بر اساس اصل ۸۵
  • کناره گیری یک عضو دیگر حزب حاکم محافظه کار انگلیس
  • بیگی، نماینده مجلس: اگر ایران پاسخی به اسرائیل نمی‌داد، نظام سلطه ما را رها نمی‌کرد/ من در راستای استیفای حقوق مردم اظهارنظر کردم، شورای نگهبان مرا رد کرد؛ گفتند اظهارات، توییت‌ها و مواضع شما مطلوب ما نبوده/ از نظر احمدی‌نژاد اظهارنظر نمی‌تواند موثر باشد
  • مماشات با کاظم صدیقی و علیرضا پناهیان مردم را به دین و نظام بدبین کرده