Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@20:23:49 GMT

پشت پرده شایعه استعفای شهردار ملایر

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۲۶۶۶

پشت پرده شایعه استعفای شهردار ملایر

ایسنا/همدان سخنگوی شورای اسلامی شهر ملایر گفت: چندی پیش طرح سوال توسط اعضای شورای شهر از ‏شهردار ملایر کلید خورد و اعضا پنج سوال از شهردار پرسیدند.‏

حجت الاسلام علی سبزینی در گفت‌وگو با ایسنا، در این رابطه افزود: میزان درآمدهای پایدار شهری با بیان روش های تأمین و ایجاد درآمد، درصد تحقق بودجه در هفت ماهه امسال با بیان منابع و مبلغ و عنوان عوارض، جریمه، مالیات بر ارزش افزوده یا سایر منابع، علت عدم تعهد درآمدها طی دروه مذکور، درصد پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی و انتفاعی از ابتدای تصدی گری شهردار با عنوان نام پروژه و درصد پیشرفت، علت اتکای بیش از حد شهرداری به درآمدهای حاصل از جرائم کمیسیون ماده 100 و عوارض پروانه ساختمانی، عدم تعهد منابع درآمد پایدار و برنامه های آینده شهردار در مواجهه با بحران و رکود اقتصادی و تأمین منابع مالی مورد نیاز با پیش بینی مبلغ درآمد پنج سوال مطرح شده از ناحیه شورا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهردار ملایر ظرف ١٠ روز از ابلاغ سوالات فوق در صحن شورا حاضر شد و به کلیه سوال ها به صورت کتبی و شفاهی پاسخ داد، خاطرنشان کرد: در زمان پاسخگویی شهردار، احمد هاشمی یکی از اعضای شورای شهر در جلسه حضور نداشت به همین منظور پاسخ های شهردار در اختیار این عضو شورا قرار گرفت و در نهایت پس از بررسی نهایی هفت عضو شورای شهر ملایر، سه نفر با استیضاح شهردار موافق و چهار نفر مخالف بودند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ملایر با بیان اینکه در نهایت حسین بابایی، به عنوان شهردار ملایر در سمت خود ماندگار شده و همچنان با قوت به کار خود ادامه می دهد، اظهار کرد: متأسفانه برخی افراد در فضای مجازی و برخی رسانه ها با تعبیر و تفسیرهای نادرست و غیرکارشناسانه، جوی متشنج در سطح شهر ایجاد کردند که مورد گلایه ماست.

سبزینی با رد شایعه «شهردار استعفا داده است»، یادآور شد: استعفا باید در صحن شورا مطرح شود و به تأیید اعضا برسد و این درحالست که هیچ اقدامی در این راستا صورت نگرفته و در حد شایعه است.

شهردار ملایر نیز در گفت‌وگو با ایسنا، با تکذیب خبر استعفایش، بیان کرد: بنده با اهدافی خاص برای خدمت به شهروندان این سمت را پذیرفتم و در حال حاضر نیز تمایلی به استعفا ندارم.

حسین بابایی با اشاره به اینکه تابع نظر شورا هستم و تلاش کردم به تمامی سوالات مطرح شده توسط اعضا پاسخ بدهم، ادامه داد: متأسفانه برخی افراد به دنبال ایجاد تنش هستند و این کار درستی نیست.

وی با تأکید بر اینکه از زمان تصدی ام تا کنون تمام تلاشم این بوده که در مسیر درست حرکت کنم، خاطرنشان کرد: افرادی که اکنون مخالف بنده هستند، بنابه دلایلی از ابتدا هم مخالف بودند و این مخالفت نشان می دهد که دچار انحراف نشده ام و در راستای اعتقادات و سالم سازی فضای شهرداری و خدمات رسانی صادقانه گام برداشته ام.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استعفا شهرداري شوراي شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۲۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام شبانه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی

به گزارش همشهری آنلاین،‌ دبیرخانه این شورا اعلام کرد: با توجه به این که در برخی رسانه‌ها از پایگاه خبری تحلیلی "نورنیوز" به عنوان رسانه نزدیک به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی یاد می‌شود، دکتر رضا سراج معاون فرهنگ و ارتباطات دبیرخانه شعام اعلام کرد:

شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه شورا دارای اُرگان رسانه‌ای نبوده و کلیه اخبار و اطلاعیه‌های آن از طریق رسانه ملی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و خبرگزاری‌های رسمی کشور منتشر می‌شود. ضمن اینکه با هیچ کدام از رسانه‌ها، دارای ارتباط اختصاصی و ویژه نیز نمی‌باشد.

کد خبر 844769 منبع: ایرنا برچسب‌ها رسانه - خبرگزاری خبر ویژه شورای امنیت ملی

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده شایعه فوت یک دختر در مقر گشت ارشاد در خیابان وزرا
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌
  • از تاکسی ها برقی تا ساخت تقاطع های غیر همسطح در نشت شورا
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است
  • پیام شبانه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  • با کارمندان متخلف شهرداری برخورد قاطع صورت گیرد
  • ببینید | پشت‌پرده شایعه نسبت محمود دینی با خواننده لس آنجلسی!
  • استعفای ۲۲ پرستار چالوسی؛ از شایعه تا واقعیت!